بهترین تصاویر زمینه زنده در سال 2015! (همراه لینک دانلود)

یکی از مزیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید قابلت شخصی سازی آن است که نسبت به سایر پلتفرم‌ها ویژگی و دسترسی‌های زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و فرد می‌تواند با نصب یک لانچر کل محیط دستگاه را تغییر دهد. تاکنون نیز تصاویر زمینه زنده و لانچر‌های بسیار زیادی برای اندروید منتشر شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به اسمارت فون خود زیبایی خاصی ببخشند و متفاوت‌تر از سایرین باشند.

Cool-new-Android-live-wallpapers-2015-hero

دسترسی به این تصاویر زمینه زنده نیز چندان دشوار نیست و کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه‌های موجود و مهم‌تر از همه گوگل پلی برنامه مورد نظر را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند. در این مقاله نیز تصمیم داریم تا با 6 تصویر زمینه زیبا و زنده برای اندروید آشنا شویم که در سال 2015 منتشر شده‌اند، پس همراه ما باشید (اگرچه تمام این اپلیکیشن‌ها پولی هستند اما در واقع می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های مختلف آن‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنید.)

Minima Pro Live Wallpaper (قیمت: 1.99 دلار)

Minima-Pro-Live-Wallpaper-1

بر خلاف اغلب تصاویر زمینه زنده این برنامه زیاد در صفحه شما حرکت نمی‌کند و تقریبا آرامش بخش و جالب است. علاوه بر این، حالت‌های مختلفی نیز دارد و کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن‌ها را شخصی سازی کند. برای دانلود این اپلیکیشن از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

دانلود Minima Pro Live Wallpaper برای اندروید از گوگل پلی

Run or Die Live Wallpaper (قیمت: 0.99 دلار)

wallpaper

اگر شما یکی از کاربران pixel art باشید و این اپلیکیشن را نصب کنید می‌توانید به تصاویر انیمیشنی و زنده‌ای در اسمارت فون خود دسترسی داشته باشید.

دانلود Run or Die Live Wallpaper برای اندروید از گوگل پلی

Tron Clock Live Wallpaper (قیمت: 1.49 دلار)

Tron-Clock-Live-Wallpaper-1.49

یکی از دوست داران ترون (TRON) هستید؟ پس بهتر است با نصب اپلیکیشن Tron Clock Live Wallpaper ساعت آن را به‌صورت زنده و زیبا به صفحه اول اسمارت فون‌تان بیاورید. این تصویر زمینه زنده بسیار زیبا و جالب است و می‌تواند کاربران زیادی داشته باشد.

دانلود Tron Clock Live Wallpaper برای اندروید از گوگل پلی

New Trek Live Wallpaper Pack (قیمت: 1.20 دلار)

321

اگر به فیلم‌های علمی تخیلی علاقه داشته باشید این تصویر زمینه می‌تواند برای شما جالب و خوش‌آیند باشد و می‌توانید از طریق آن سفری به دنیای آینده داشته باشید. برای دانلود و نصب این اپلیکیشن از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

دانلود New Trek Live Wallpaper Pack برای اندروید از گوگل پلی

My Aquarium Live Wallpaper (قیمت: 0.99 دلار)

121

دنیای زیر آب مورد علاقه افراد بسیار زیادی است و آکواریوم و ماهی‌ها نیز برای آن‌ها محبوبیت خاصی دارد. اگر شما نیز یکی از آن‌ها هستید اپلیکیشن My Aquarium Live Wallpaper چیزی است که دنبالش بودید.

دانلود My Aquarium Live Wallpaper برای اندروید از گوگل پلی

Hearts Up Live Wallpaper (قیمت: 1.50 دلار)

heart

علامت قلب امروزه تبدیل به یکی از کاراکتر‌های محبوب در بین جوانان شده است و دو روز پیش (ولنتاین) نیز محبوبیت این کاراکتر بسیار افزایش پیدا کرد و این خرس‌ها بودند که قلب در دست داشتند. حال شما نیز می‌توانید از طریق اپلیکیشن Hearts Up Live Wallpaper قلب را به اسمارت فون مخاطب خواص‌تان هدیه دهید و یا بر روی اسمارت فون خود نصب کنید. (کلا وارد این بحث نشیم بهتره!!)

دانلود Hearts Up Live Wallpaper برای اندروید از گوگل پلی

همان طور که مشاهده کردید این تصاویر زمینه می‌توانند حال و هوای جدیدی را به دستگاه شما ببخشند (مخصوصا آخری!) و اسمارت فون شما را از حالت رسمی و تکراری خارج کنند. شما کدام یک از این تصاویر زمینه را انتخاب می‌کنید؟

4 در مورد “بهترین تصاویر زمینه زنده در سال 2015! (همراه لینک دانلود)”

  1. b nazare man tasabire motaharek har chand k ziba bashan , bjoz afzayeshe masrafe goshi kari az pish nemibaran.makhsosan alan k tamome sherkata b fekre behine saziye masrafe goshiyan

  2. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    اینا شارز گوشی رو تموم میکنن ولی تصاویر تخیلی دارید بزارید قشنگن و جالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH