گلکسی S6 باتری ضعیف‌تری نسبت به گلکسی S5 خواهد داشت!

پرچم‌دار جدید سامسونگ مدتی است که تمام توجهات را به‌سوی خود کشانده و هر روز اخبار و شایعات مختلفی را در خصوص این محصول پوشش می‌دهیم. سامسونگ و سایر کمپانی‌ها همیشه سعی دارند در پرچم‌داران جدید خود بهبود‌های بسیار زیادی نسبت به نسخه فعلی ایجاد کنند و گلکسی S6 نیز از این غافله مستثنی نیست و سامسونگ و کاربران دوست دارند تا بهبود‌های زیادی را در این دستگاه شاهد باشند. شایعات منتشر شده تا به امروز نیز این موضوع را تایید می‌کردند اما گویا گلکسی S6 در زمینه باتری عقب گرد نسبتا محسوسی خواهد داشت.

Samsung-Galaxy-S6-might-have-a-2600mAh-battery-inside

پرچم‌دار فعلی سامسونگ با نام گلکسی S5 در حال حاضر از باتری 2800 میلی آمپری استفاده می‌کند و اخباری که امروز توسط رسانه کره‌ای ITCLE منتشر شده‌اند خبر از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی بر روی گلکسی S6 می‌دهد. این اتفاق به احتمال زیاد به دلیل کاهش ضخامت کلی دستگاه صورت گرفته است و سامسونگ نیز با توجه به قابلیت پردازنده Exynos 7420 که 14 نانومتری است بر آن شده تا کاهش قدرت باتری را با پردازنده کم مصرف جبران کند.

چند سالی است که پرچم‌داران نسبت به نسخه گذشته خود نازکتر می‌شوند و سامسونگ نیز در گلکسی S6 این سیاست را اتخاذ کرده است و تصمیم دارد محصول خود را با 6.99 میلی متر ضخامت تولید کند که نسبت به ضخامت 8.1 میلی متری گلکسی S5 واقعا باریک اندام است.

به هر حال برای آشنایی با مشخصات اصلی این محصول می‌بایست تا 10 اسفند ماه منتظر بمانیم تا بلکه معرفی گلکسی S6 پایانی کامل بر شایعات این محصول باشد.

9 در مورد “گلکسی S6 باتری ضعیف‌تری نسبت به گلکسی S5 خواهد داشت!”

  1. اگه شایعه نباشه امیدوارم عملکردش بهینه شده باشه.

    مث سونی Z3 که حجم باطریش کمتر شد ولی کاراییش بالاتر بود…

  2. باطریو فدای باریکی گوشی کرده
    اگه مثل اس 5 شارژدهی کنه چه مشکلی داره خوب؟؟
    به نظرم منطقی کار کرده

  3. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    واقعا به سامسونگه کی گفته برو گوشی بساز یعنی چی اخه 2600 باتریش باشه این اصن جواب نمیده !!! لج ادمو در میاره

    1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

      طراحیش جالب نیست منتظر دیدنش نباش
      کسی میدونه هدفش چیه از این کارش که باتریش ضعیفه درسته از پردازنده کم مصرف استفاده کرده ولی این دلیل نمیشه که بخواد قدرت باتری رو کم کنه!!! خود اندروید نصف باتری رو میبره اونقدی که برنامه سیستمی درحال پردازش داره !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH