گلکسی Tab S2 ضخامتی کمتر از آی‌پد ایر 2 خواهد داشت!

هفته گدشته بود که اخباری در خصوص نسخه جدید تبلت‌های موفق سامسونگ با نام گلکسی Tab S به گوش رسید و تقریبا مطمئن شدیم که سامسونگ تصمیم دارد نسخه جدید این سری را با نام گلکسی Tab S2 معرفی کند. اولین نسل از این سری به دلیل قدرت و صفحه نمایش بسیار خوب مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت و تقریبا یکی از محصولات موفق این کمپانی بود، حال سامسونگ تصمیم دارد به این موفقیت دامن زده و  نسخه جدیدی از تبلت‌های محبوب خود را معرفی کند.

galaxy-tab-s-together

تبلت‌های جدید در سایز‌های 8 و 9.7 اینچی معرفی خواهند شد. این در حالی‌ست که نسل فعلی این تبلت‌ها 8.4 و 10.5 اینچی هستند. تغییر دیگر در صفحه نمایش این محصول به نسبت تصویر آن باز می‌گردد که سامسونگ تصمیم دارد از نسبت تصویر 4:3 استفاده کند. همانند آن چیزی که در محصولات اپل و یا نکسوس 9 دیده‌ایم.

چندی پیش نیز شایعه استفاده از صفحه نمایش با نسبت تصویر 4:3 را در گلکسی Tab A و Tab Plus شنیده بودیم. به‌طور حتم وضوح تصویر صفحه نمایش گلکسی Tab S2 نیز تغییراتی خواهد داشت اما در واقع در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول نداریم.

گویا سامسونگ بعد از کلی لج و لجبازی اکنون از فلز خوشش آمده و تصمیم دارد در این سری تبلت‌ها نیز از فریم فلزی استفاده کند و بر اساس شایعات ضخامت این محصول نیز کاهش مشهودی خواهد داشت و گلکسی Tab S2 ضخامتی در حدود 6.1 میلی متر داشته و این خود باعث می‌شود باریک‌تر از آی‌پد ایر 2 باشد. نسخه فعلی این محصول نیز سر دعوا و ناسازگاری با تبلت اپل (آی‌پد ایر 2) داشت و گویا فرزند جدید این سری نیز چنین اخلاقی دارد!

به هر حال می‌بایست تا زمان معرفی این محصول صبر کنیم تا بتوانیم با مشخصات اصلی آن آشنا شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH