ساخت ساعتی توسط ایسوس با شارژدهی 7 روزه!

امروزه اغلب کمپانی‌های حوزه فناوری به ابزار‌های پوشیدنی رو آورده‌اند و ایسوس نیز سعی می‌کند محصولات این چنینی را روانه بازار سازد. این کمپانی با زن‌واچ که از اندروید wear استفاده می‌کرد توانست سهمی در بازار داشته باشد اما بر اساس گفته این شرکت در طی هفته گذشته، ایسوس تصمیم دارد ساعت هوشمندی را تولید کند که قادر باشد با یک بار شارژ تا 7 روز دوام بیاورد. اما در واقع این کمپانی نگفته بود که چگونه این کار را انجام خواهد داد.

روز دوشنبه اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند ایسوس به بیرون درز کرد که همانند گفته این شرکت تا 7 روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد و البته این دستگاه از اندروید wear استفاده نمی‌کند و پردازش‌های آن نیز توسط چیپست MediaTek انجام می‌شود.

Asus-ZenWatch (1)

البته دوست داران اندروید پوشیدنی نگران نباشند،‌ زیراکه ایسوس همچنان تصمیم دارد یک نسخه از ساعت هوشمند خود را نیز با این سیستم عامل روانه بازار سازد اما یک نسخه دیگر نیز خواهد بود که فعلا معلوم نیست سیستم عامل آن چیست که این ساعت در سیستم عامل مذکور می‌تواند تا 7 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. البته تا معرفی این محصول فاصله نسبتا زیادی داریم، زیراکه ایسوس این ساعت را در سه ماهه سوم سال جاری (میلادی) معرفی خواهد کرد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا نگاهی به گفته ایسوس در خصوص این ساعت هوشمند داشته باشید:

ما همچنان با گوگل و اندروید wear کار خواهیم کرد و البته یک محصول را نیز با سیستم عامل دیگر تولید می‌کنیم که می‌تواند دوام باتری بیشتری داشته باشد.

2 در مورد “ساخت ساعتی توسط ایسوس با شارژدهی 7 روزه!”

  1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    وقتی مدیاتک هستش دیگه بایدم 7روز طول بکشه CPUانتخاب شده زیاد جالب نیست !!! احتمالا نسخه بعدی شاید IOS فک نکنم شایدم ubuntu باشه شایدم هیچکدوم از اینا!!! ویندوزواچ باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH