بازی دایناسور مرورگر کروم به‌صورت اپلیکیشن وارد اندروید شد!

آیا می‌دانستید مرورگر کروم یک بازی کوچک اما جالب درون خود دارد؟ گوگل در کروم یک بازی قرار داده است تا زمانی که اتصال اینترنت کاربران برقرار نیست بتوانند با آن سرگرم شوند. زمانی که صفحه وب‌سایت مورد نظر شما لود نشود یک صفحه جدید باز می‌شود که متن Unable to connect to the Internet به معنی مشکل در اتصال در آن نوشته شده است و در بالای صفحه نیز یک دایناسور قرار دارد. حال کاربر می‌تواند با فشار دادن دکمه Space به آن دایناسور جان ببخشد و شروع به بازی کردن با آن کند.

chrome-game-hero

اگرچه این بازی بسیار ساده است اما می‌تواند کاربر را در زمانی که اتصال اینترنتش دچار مشکل شده سرگرم نماید. با وجود اینکه محیط بازی نیز بسیار ساده است اما می‌تواند اعتیادآور باشد و کاربر را میخکوب مانیتور کند. حال اگر شما نیز از آن جمله افراد هستید گوگل چاره‌ای برای شما اندیشیده است و از این پس شما می‌توانید اپلیکیشن مخصوص بازی را از گوگل پلی دانلود کنید و در هر جایی به بازی کردن با آن بپردازید.

Chrome-browser's-hidden-dinosaur-game

این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است و کاربران می‌توانند همان بازی موجود در مرورگر کروم را بر روی اسمارت فون خود داشته باشند و با آن خود را سرگرم کنند. شما نیز می‌توانید برای دانلود این بازی از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

دانلود بازی Dino Run – Dinosty برای اندروید از طریق گوگل پلی

5 در مورد “بازی دایناسور مرورگر کروم به‌صورت اپلیکیشن وارد اندروید شد!”

  1. اقعا جالبه فکر خوبی کرده ولی این هم خوب نیست چون وقتی اینترنت قطع باشه ذهن انسان بهتر کار می کنه و به کار های دیگه اش می پردازه

    1
    4
  2. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    این نسخه کامپیوترش چطوری میاد اصن همچین صفحه ایی که بگهUnable to connect to the Internet نمیاد تگرم بیاد یجور دیگه میاد spaceتوش کار نمیکنه از خیرش گذشتم اصن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH