اسمارت فون تایزنی سامسونگ تاکنون 120 هزار دستگاه فروش داشته است!

چندی پیش بود که کمپانی سامسونگ اولین محصول تایزنی خود را با نام Z1 معرفی کرد و در برخی از کشور‌ها روانه بازار ساخت. این محصول قدرت نسبتا مناسبی داشت و در مقابل قیمت 92 دلاری امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

حال مرکز تجارت کره جنونی در طی گزارشی که منتشر کرده خبر از فروش 100 هزار دستگاه Z1 در هند می‌دهد که می‌تواند شروع بسیار خوبی برای سامسونگ در زمینه اسمارت فون‌های تایزنی باشد. علاوه بر این 20 هزار دستگاه Z1 نیز در بنگلادش به‌فروش رفته است. این درحالیست که اوایل این ماه بود که Z1 به این کشور وارد شد و در این مدت توانسته 20 هزار عدد فروش داشته باشد.

Samsung_Z1_Dynamic_Black.0

سامسونگ Z1 فعلا وارد بازار‌‌های جهانی نشده است و تنها در برخی کشور‌ها نظیر هند و بنگلادش فروخته می‌شود و با این وجود توانسته است در عرض حدود یک ماه 120 هزار دستگاه فروش داشته باشد.

سامسونگ تصمیم دارد به‌زودی Z1 را وارد نپال، سریلانکا و اندونزی کند تا کاربران این کشورها نیز بتوانند محصول تایزنی سامسونگ را خریداری کنند. اگرچه سیستم عامل سامسونگ با نام تایزن تاکنون ورود خوبی به دنیای تلویزیون‌های هوشمند داشته است اما در زمینه اسمارت فون‌ها تنها یک نماینده رسمی دارد که آن نیز با استقبال خوب کاربران مواجه شده است و این می‌تواند امید بخش سامسونگ در زمینه تولید اسمارت فون‌های تایزنی باشد.

3 در مورد “اسمارت فون تایزنی سامسونگ تاکنون 120 هزار دستگاه فروش داشته است!”

  1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    تایزرن راه زیادی در پیش داره تا فراگیر بشه نه اینکه فقط سامسونگ ازش استفاده کنه !!! اونایی هم خریدن به کاهدون زدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH