پرچم‌دار جدید لنوو با نام Vibe Shot معرفی شد!

چند هفته پیش بود که اخباری در خصوص لنوو و جایگزین پرچم‌دار فعلی این شرکت با نام Vibe Z2 Pro به گوش رسید و اکنون نسخه جدید با نام جدید آماده است تا روانه بازار شود. این دستگاه Vibe Shot نام دارد که لنوو نیز در زمینه عکاسی آن تمرکز زیادی کرده است.

Lenovo-Vibe-Shot-(1)

بر روی این محصول یک دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور BSI قرار داده شده است و لنوو برای عکاسی در محیط‌های تاریک نیز یک فلاش LED بر روی دستگاه قرار داده است و با کمک لرزش‌گیر اپتیکال این محصول در مناطق تاریک نیز تصاویر با کیفیت مناسب ثبت می‌شوند و این لرزشگیر می‌تواند در شرایط مختلف باعث ثبت تصاویر شفاف‌تر شود.

ظاهر کلی Vibe Shot ظریف و زیباست و در طراحی آن نیز می‌توان دوربین محور بودن این دستگاه را تشخیص داد. زیراکه اگر از پشت به این محصول نگاه کنید شبیه یک دوربین کامپکت است. علاوه بر این لنوو بر روی Vibe Shot یک دکمه شاتر مجزا نیز قرار داده است تا کاربران از طریق آن بتوانند عکاسی کنند.

Lenovo-Vibe-Shot

لنوو Vibe Shot از یک صفحه نمایش 5 اینچی FullHD استفاده می‌کند و پردازش‌های دستگاه نیز برعهده اسنپدراگون 610 گذاشته شده است و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول اختصاص داده شده است. Vibe Shot می‌‌تواند اطلاعات خود را بر روی حافظه داخلی 32 گیگابایتی ذخیره کند و امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق microSD تا 128 گیگابایت وجود دارد.

لنوو پرچم‌دار جدید خود را با بدنه فلزی تولید کرده است و از همان ابتدا میزبان اندروید 5.0 است اما فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص آن و حتی قیمت و زمان معرفی این محصول منتشر نشده است.

9 در مورد “پرچم‌دار جدید لنوو با نام Vibe Shot معرفی شد!”

  1. kasi deqat karde k alan mod shode zire goshiyaro sorakh sorakh misazan k naqshe bolandgo ro bazi mikone va ye copy bozorg az apple b shomar mire. idehaye apple badjori dozdide mishan va in ye chize badihiye

  2. لنوو توی چند سال بازار لپ تاپ ها رو به دست گرفت و حالا هم سراغ گوشی های هوشمند اومده.
    امیدوار در نهایت رقابت کمپانی های مختلف به نفع مصرف کننده ها بشه.

  3. اون نوار که پشت قاب هست یکم از زیبای گوشی کم میکنه به نظرم اگه نباشه از طراحی زیبایی چیزی کم نداره

    1. بنظرم همون نوارش یه جورایی تگ عکاسی بودنش هست!
      حتی در نگاه اول تو عکس اولی حس دوربین عکاسی بودن رو منتقل میکنه!!!

  4. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    خیلی عالی طراحیش قشنگه سخت افزارشم خوبه اخه 610 رو 3 گیگ میزارن پردازنده شو زیاد میکرد عالی میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH