منتظر رونمایی یک اسمارت فون میان رده از سوی سونی باشید

اسمارت فون جدید سونی به زودی معرفی خواهد شد و قبل از رونمایی رسمی این محصول، بنچمارک های آن در برخی وب‌سایت های معتبر درج شد. این محصول که به زودی وارد بازار خواهد شد، همانند سونی Z3 از صفحه نمایشی 5.2 اینچی بهره می‌برد. البته این محصول به هیچ وجه Xperia Z4 نخواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت نرم افزارهای GeekBench و GFXBench منتشر شده است، اسمارت فون جدید سونی با نام اختصاصی E2303 همراه با اندروید 5.0 عرضه می‌شود! پردازنده 8 هسته و 64 بیتی اسنپدراگون 615 به همراه رابط گرافیکی Aderno 405،  دو گیگ رم و تنها 4 گیگابایت حافظه داخلی مشخصات سخت افزاری این دستگاه به شمار می‌روند. وضوح صفحه نمایش 5.2 اینچی این محصول نیز HD خواهد بود.

این اسمارت فون از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب با قابلیت ضبط فیلم FHD بهره برده و از یک نمونه 5 مگاپیکسلی نیز در جلو استفاده کرده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد، سونی E2303 یک محصول میان رده است و چیزی شبیه به محصول سال گذشته این کمپانی یعنی Xperia C3 باشد.

همان‌طور که پیش از این مشخص شده است، به احتمال قوی سونی در مراسم MWC2015 از آخرین پرچم‌دار خود یعنی Z4 رونمایی نخواهد کرد، به همین دلیل شاید معرفی این محصول میان رده یکی از برنامه‌های این کمپانی ژاپنی در این رویداد باشد.

 

 

New-5.2-inch-Sony-smartphone-gets-benchmarked-(1) New-5

7 در مورد “منتظر رونمایی یک اسمارت فون میان رده از سوی سونی باشید”

  1. b nazaram dar hale hazer tanavoe mahsolate sony az baqiyeeye sherkata kheyli bishtare .va mahsolati motanaseb ba tamame saliqeha va albate tamame jibaha mizane k in ye maziyat bozorg b shomar mire

  2. قیمت مناسبی داشته باشه میتونه میشه روش فکر کرد.هر چند تو یکی دو سال اخیر میان رده های سونی قیمت رقابتی نداشتن.

  3. ما بالاخره نفهمیدیم سیاست سونی چیه؟
    خودش میگه میخواد رو موبایل های رده بالا تمرکز کنه بعد تو کنفرانس MWC شرکت نمیکنه
    الان هم که داره میان رده معرفی میکنه

  4. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    سخت افزار خوبی داره ولی حافظه داخلیش کمه قیمتش کمتر1 میلیون خواهد بود اندرویدشم که عالیه 5.0 ولی فک میکنید 5.2 براش میاد ایا؟؟؟
    یه سوال 8 هسته متشکل از چی هستش؟؟ جواب بدید لطفا ممنون!!!

    1. اگه منظورت طراحیه که معمولا چهار هسته با فرکانس کمتر برای کار های سبک و چهار هسته با فرکانس بالاتر برای کار های سنگین تر هست
      اگرم منظورت مدلشه که نوشته (cortex A 53)
      ] چهار تاش با فرکانس 1.7
      چهارتا دیگشم با فرکانس 1

      1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

        ممنون بابت پاسخی که دادی!!! مدل هم داره اخه مثلا چهارتا این مدل چهارتا یه مدل دیگه بعدش کلا چطوری شده یه پردازنده 8 هسته ای با هسته متفاوت؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH