چه انتظاراتی از سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل داریم؟

نمایشکاه جهانی موبایل امسال نیز همانند هر سال برگزار خواهد شد و اغلب افراد منتظر غول‌های دنیای تکنولوژی در این نمایشگاه هستند تا هرچه بیشتر بتوانند با محصولات و پرچم‌داران آینده این شرکت‌ها آشنا شوند. سامسونگ نیز یکی از کمپانی‌هایی است که همه ما منتظر حضور آن در نمایشگاه MWC امسال هستیم و اصلی‌ترین دستگاهی که قرار است از سوی این غول کره‌ای معرفی شود گلکسی S6، پرچم‌دار جدید این شرکت خواهد بود که حتی پیش از ورود خود نیز توجهات زیادی را به‌سوی خود جلب کرده است و توانسته بخش عمده‌ای از شایعات را از آن خود کند.

unpacked-h1

اما انتظارات ما در خصوص سامسونگ به گلکسی S6 محدود نمی‌شود و ما منتظر مشاهده دستگاه‌های دیگری نیز از سوی این کمپانی هستیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا انتظارات خود از سامسونگ در نمایشگاه MWC 2015 را شرح دهیم.

گلکسی S6

پرچم‌دار فعلی سامسونگ با نام گلکسی S5 تاکنون بسیار خوش درخشیده است و توانسته رقیب قدری برای سایر پرچم‌داران نظیر اکسپریا Z3 و یا اچ‌تی‌سی وان (m8) باشد. حال سامسونگ تصمیم دارد در جریان کنفرانس خبری خود که در نمایشگاه جهانی موبایل برگزار خواهد شد پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S6 معرفی کند.

Supposed-chassis-of-the-Galaxy-S6-and-case-renders

سامسونگ دعوت نامه خود را در این مراسم برای 1 مارس (10 اسفند ماه) تنظیم کرده است و تصمیم دارد در این مراسم گلکسی S6 را با مشخصات عالی معرفی کند. تا جایی که از شایعات مشخص است سامسونگ گلکسی S6 صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزلوشن Quad HD خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط چیپست هشت هسته‌ای Exynos انجام خواهد شد.

علاوه بر این پروژه صفر سامسونگ که مربوط به طراحی مجدد پرچم‌دار این شرکت بود نیز گویا تحقق پیدا خواهد کرد و شاهد بدنه فلزی بر روی این محصول خواهیم بود اما طراحی کلی شبیه به پرچم‌دار فعلی این شرکت با نام گلکسی S5 خواهد بود (بر اساس شایعات).

گلکسی S6 اج (Edge)

Chart

سامسونگ در کنار گلکسی نوت 4 یک محصول عجیب اما جالب را نیز معرفی کرد که گلکسی نوت اج نامیده می‌شد و دارای یک صفحه نمایش خمیده در سمت راست خود بود که آن را متفاوت از سایر محصولات می‌کرد. حال انتظار می‌رود که سامسونگ در کنار پرچم‌دار جدید خود نیز یک محصول این چنینی را با نام گلکسی S6 اج معرفی کند و حال شایعات نیز این اتفاق را تایید می‌کنند و گویا واقعا سامسونگ چنین تصمیمی دارد.

سامسونگ گلکسی Tab S2

galaxy-1

سامسونگ  چند سالی است که تبلت‌های بسیار خوب و قدرتمندی را تولید می‌کند و اکنون انتظار یک محصول جدید از سوی سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل را داریم. این محصول که به احتمال زیاد نسخه دوم سری موفق Tab S خواهد بود با نام Tab S2 روانه بازار خواهد شد و همانند گذشته دو نسخه خواهد داشت که یکی از آن‌ها 8 و دیگری 9.7 اینچی خواهد بود تا رقابت بسیار نزدیکی را با آی‌پد ایر برقرار سازد.

نقطه قوت گلکسی Tab S‌های فعلی نیز صفحه نمایش بسیار قدرتمند و باکیفیت آن‌هاست که به احتمال زیاد سامسونگ بر روی نسخه جدید آن‌ها نیز صفحه نمایش باکیفیتی را قرار خواهد داد و بر این اساس بسیار مناسب برای کار‌های مالتی مدیا خواهد بود.

ساعت هوشمند Orbis

Samsung-round-smartwatch-pa

سونی و سامسونگ یکی از اولین‌ها در طول ساعت‌های هوشمند بودند و تقریبا توانستند شروع خوبی داشته باشند و ادامه دهند. حال بر اساس شایعات منتشر شده منتظر یک ساعت هوشمند با نام Orbis هستیم که الگو‌های اولیه آن را تاکنون در دسترس داریم اما تصاویر بیشتری در خصوص آن منتشر نشده است. این محصول صفحه نمایشی گرد خواهد داشت و نکته جالب آن حاشیه کم صفحه نمایش است.

کنفرانس خبری سامسونگ

همان طور که گفتیم سامسونگ دعوت نامه خود را برای 10 اسفند ماه برای نمایشگاه جهانی موبایل ارسال کرده است و ساعاتی بعد از کنفرانس سامسونگ کنفرانس خبری اچ‌تی‌سی برای معرفی پرچم‌دار این شرکت برگزار خواهد شد.

(حال بیایید کمی واقع بین باشیم): همیشه قبل از کنفرانس‌های خبری سامسونگ شایعات چنان شدت می‌گیرند که گویا سامسونگ واقعا تصمیم دارد بهترین را معرفی کند و سایر کمپانی‌ها کاملا مدهوش آن خواهند شد و تقریبا شایعات انتظارات در خصوص محصول سامسونگ را چنان بالا می‌برند که کمی بعد با محصولی رو به رو می‌شویم که اصلا انتظارش را نداشتیم. قبول کنیم یا نه همیشه همین بوده است و اکنون نیز از دیدگاه بسیاری از افراد انتظارات بسیار بالا رفته است. البته منکر قدرت و توانایی سامسونگ در تولید محصولات مختلف نیستیم اما از دیدگاه ما بهتر است تصورتان از گلکسی S6 چیزی بیشتر (نه خیلی) ‌از گلکسی S5 باشد. البته اگر سامسونگ هنر کند شاید طراحی کلی هم کمی تغییرات داشته باشد (بعید می‌دانم). نظر شما در این خصوص چیست؟

8 در مورد “چه انتظاراتی از سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل داریم؟”

  1. ده روز با بیشترین شایعه درباره S6 و نظردهی درباره آن !
    مطمناً S6 یکی از برترین گوشی های هوشمند سال 2015 خواهد بود! همه منتظر یک چیز تازه از سامسونگ هستن! و ما هم جزی از همه هستیم ! 🙂

    1. با اینکه از سامسونگ خوشم نمیاد ولی بی انصافی نکن داداش.
      به نظرم گوشیایه سامسونگ خیلی گوشیای تکمیلی هستن مخصوصا از نظر حسگرهاش/ پشتیانی نرم افزاریش/ دوربینش.
      (بحث طراحیش با جنس بدنش جداست)

  2. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    طراحی بعد S6 حتما تغییر میده سامسونگ سیاست خودشو داره مثلا تا حالا یه گوشی هوشمندی صفحه خمیده راست یا چپ نداشته پس بعیدم نیست که طراحیشو عوض کنه !!! طبیعتا چیزی که پرچمدار شناخته میشه از قبلی یه سر گردن بالا میشه….درمورد بقیه شرکت ها هم مقاله بزارید بدجور رو سامسونگ کلید کردید از ال جی سونی اچ تی سی هم مطالب بزارید تا بیشتر در جریان باشیم!!!!

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز ما سعی می کنیم اغلب اخبار در خصوص پرچم‌داران رو پوشش بدیم. اما واقعا هیچ خبری از سونی نیست و فاصله زیادی هم تا معرفی پرچم‌دار ال‌جی داریم (فروردین ماه)، اچ‌تی‌سی رو هم که تاحالا همه اخبارش رو در اختیار شما عزیزان قرار دادیم 😉
      البته با نزدیک شدن به 10 اسفند اخبار افزایش چشمگیری خواهند داشت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH