مدیر عامل ایسر در تهران، درباره سیاست‌های جهانی این شرکت صحبت کرد

روز پنجشنبه و در مراسمی که با حضور خبرنگاران، مدیران شرکت ایسر و سازگار به همراه نمایندگان این شرکت در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار گردید، استراتژی ایسر در سال گذشته و سال پیش رو توسط مدیران ارشد این برند تشریح شده و از نمایندگان برتر سازگار در سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

acer-sazegar-3

در ابتدای این مراسم، David Drummund پرزیدنت ایسر در منطقه خاورمیانه به ایراد سخنانی پرداخت. دروموند در ابتدای سخنان خود به قدمت برند ایسر در بازار اشاره کرد. ایسر به گفته این مسئول ارشد از سال 1976 در بازارهای جهانی حضور داشته است و از آن زمان تاکنون حوزه‌های فعالیت متنوعی را تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگونی چون خدمات نوت‌بوک، کامپیوترهای دسک‌تاپ، سرورها، ذخیره‌سازهای اطلاعات، نمایشگرهای کامپیوتری، پروژکتورها و حتی اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها اشاره کرد. ایسر حتی جدیدا به بیزینس Wearables یا گجت‌های هوشمند پوشیدنی نیز وارد شده است. Drummund در بخشی دیگر از سخنان خود به سایز صفحه‌نمایش محصولات ایسر اشاره کرد که تا پیش از این از 2 اینچ در گوشی‌های موبایل تا 30 اینچ در مانیتورها ادامه داشت و با وارد شدن این برند در بازار پوشیدنی‌ها اینک صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر 1 اینچی نیز در لیست کالای این برند قرار می‌گیرند.

acer-sazegar-4

اهمیت طراحی محصولات یکی دیگر از مباحث David در این سخنرانی بود، جایی‌که با نزدیک شدن مشخصات محصولات مختلف در بازار به یکدیگر، اینک مسئله شکل ظاهری و طراحی دیوایس‌ها از اهمیت تعیین‌‌کننده‌ای در تغییر سمت و سوی بازار ایفا می‌کند. محصولات مختلف ایسر در سال‌های اخیر جوائز طراحی مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند که از آن میان جوائز معتبر Reddot و IF از سایرین با اهمیت‌تر می‌نمایند.

در قسمتی دیگر از این مراسم اسد سعید مدیر فروش کانال محصولات ایسر (Channel Sale Manager) به سخنرانی پرداخت تاکید این مدیر ارشد ایسر به تقویت کانال‌های فروش این برند در منطقه و البته بازار ایران اختصاص داشت و در آن به فعالیت‌های انجام شده در این زمینه در کشورهای منطقه و ایران اشاره شد.

پیمان هزیره، مدیر کشوری کالای ایسر سخنران بعدی این مراسم بود که ضمن تکمیل سخنان مدیر فروش ایسر، بر حضور کشوری این برند در آینده نزدیک به صورت مستقیم در سرتاسر کشور تاکید کرد. هزیره همچنین از جایگاه ایسر در بین برندهای مختلف در سطح جهانی در حوزه‌های مختلفی از جمله از دیدگاه مصرف‌کننده‌گان، بازار PC و … اشاره کرد. این مدیر ایسر برای بازار ایران در سال آینده به ثابت ماندن حجم بازار نوت‌بوک اشاره کرد و از سوی دیگر بزرگ‌تر شدن رده تبلت و موبایل هوشمند در همین بازه زمانی را طبیعی ارزیابی نمود.

همچنین در بخشی دیگر از این مراسم، علیرضا پور میرزا، مدیر بازاریابی شرکت FDC به معرفی طیف متنوعی از محصولات ایسر در کالای لپ‌‌تاپ پرداخت که در طی آن ضمن ایجاد آشنایی با تازه‌های ایسر، تکنولوژی‌های این برند در زمینه طراحی بدنه، تاچ‌پد و سیستم‌های جدید خنک‌کننده‌گی معرفی نمود.

acer-sazegar-1

در پایان این سمینار، شرکای موفق سازگار و برند ایسر در سرتاسر کشور معرفی شده و هدایایی به آنها اهدا شد.

4 در مورد “مدیر عامل ایسر در تهران، درباره سیاست‌های جهانی این شرکت صحبت کرد”

  1. انصافا محصولات ایسر فوق العاده است و اصلا مثل سونی وایو و سامسونگ و ایسوز پول برند نمیگیره. لپ تاپ هاش معرکه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH