لنوو یک گوشی غول پیکر با امکانات فوق‌العاده را معرفی می‌کند

Family-lenovo

تا زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل MWC2015 در شهر بارسلونای اسپانیا زمان زیادی باقی نمانده است و کمپانی‌های کوچک و بزرگ مشغول آماده‌سازی خود برای این رویداد هستند.

یکی از شرکت‌هایی که مدتی است در تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند خوش درخشیده و سعی کرده پا‌به‌پای غول‌های این حوزه گام بردارد شرکت لنوو است که قصد دارد بعد از رویداد CES2015 بار دیگر در کنگره جهانی موبایل 2015، محصولات متفاوتی را رونمایی کند.

این غول چینی در صدد است بعد از تصاحب کمپانی صاحب نام موتورلا این بار با 5 گوشی هوشمند جدید شامل Vibe X3 ،Vibe S1 ،Vibe P1 ،Vibe P1 Pro و Vibe Shot قدرت‌نمایی کند. اما اکنون خبر می‌رسد دستگاه ششمی نیز به نام Vibe Max در راه است.

براساس اطلاعات وب‌سایت MXPhone، گوشی وایب‌مکس لنوو در بین دستگاه‌های جدید بزرگترین محصول به شمار می‌رود که به یک نمایشگر 6 اینچی QHD با رزولوشن 2560×1440 پیکسل مجهز شده است.

اما نکته جالب‌تر اینجاست که گفته می‌شود این دستگاه اولین گوشی هوشمند اندرویدی این کمپانی همراه با قلم استایلوس (به نام AnyPen) خواهد بود. در حالی که هنوز جزئیاتی از این قلم منتشر نشده، می‌توانیم فرض کنیم که قابلیت‌های قلمی همچون S Pen سامسونگ را همراه خود دارد. از ویژگی‌های دیگری که گوشی Vibe Max لنوو به آن‌ها مجهز شده، می‌توان به حسگر اثر انگشت، تراشه NFC و یک باتری بزرگ اشاره کرد که احتمالا یک نمونه 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از طراحی ظاهری این گوشی در دسترس نیست و تاکنون تصویری از آن نیز منتشر نشده است. به هر حال، به نظر می‌رسد لنوو می‌خواهد امسال حضوری پررنگ را در کنگره جهانی موبایل تجربه کند و باید منتظر باشیم تا ببینیم ارمغان چینی‌ها برای ما چه خواهد بود.

5 در مورد “لنوو یک گوشی غول پیکر با امکانات فوق‌العاده را معرفی می‌کند”

  1. من جای لنوو بودم مث مایکروسافت و نوکیا برند موتورولا رو به تاریخ هدایت میکردم !!!

    اینطور قدرت لنوو خیلی بیشتر میشد ولی خب موتورولای محبوبی دیگه درکار نبود….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH