8 نشانه اعتیاد به اندروید! آیا شما هم معتاد هستید؟

addict

اگر در حال خواندن این مطلب، به این نتیجه رسیدید که یکی از هواداران پر و پا قرص اندروید هستید، اصلا تعجب نکنید!

اگر از یک گجت اندرویدی بسیار استفاده می‌کنید، آخرین اخبار این سیستم عامل را دنبال می‌کنید، جدیدترین نرم افزارهای اندرویدی را دانلود می‌کنید و نهایتا هر گونه استفاده از آی فون را محکوم می‌کنید؛ پس باید مطمئن باشید که یک اندرویدی تمام عیار هستید؛ اما به نظر خودتان تا چه حد ممکن است این موارد را جدی دنبال کنید؟ دوست دارید بدانید که یک هوادار عادی هستید یا یک معتاد این ربات کوچک؟

در اینجا به 8 نشانه اصلی که نشان می‌دهد شما به اندروید و گوگل معتاد هستید، اشاره می‌کنیم.

  • خرید جدیدترین نکسوس بازار!

هر کاربری که از یک گجت اندرویدی استفاده می‌کند، طبیعتا دوست دارد که از آخرین نسخه این سیستم عامل نیز بهره ببرد و با هر آپدیت آن گام به گام جلو رود؛ اما اعتیاد شما کجاست؟

یک معتاد به اندروید، همیشه این سوال را از خود می‌پرسد آیا گوشی من به نسخه بعدی اندروید به‌روز رسانی می‌شود؟ اکثر کاربران منتظر آپدیت از طریق OTA می‌مانند، اما یک معتاد واقعی خیلی صبر نداشته و به هر طریقی این کار را انجام می‌دهد.

اما جدیدترین نسخه به‌روز رسانی اندروید، معمولا با دستگاه نکسوس عرضه می‌شود. سریع‌ترین راه برای رسیدن به جدیدترین نسخه این سیستم عامل محبوب، تهیه یک دستگاه نکسوس است. به نظر شما این راه مقرون به صرفه‌ترین روش رسیدن به نسخه جدید است؟ خب طبیعی است که نه! اما اگر معتاد هستید، پس تنها راه همین است.

Nexus 6 (3)

  • فقط به نرم افزارهای اندروید فکر کرده و iOS را یک شیطان می‌پندارید!

نرم‌افزارهای اندروید، با طیف وسیعی از طراحی‌های مختلف عرضه می‌شوند. برخی از آنان از طرح خاص و مخصوص گوگل بهره برده و سایر نمونه‌ها، زبان طراحی خاص خود را دارند. در هر صورت، تمام آن‌ها عالی بوده و هه چیز بین‌شان پیدا می‌شود؛ اما اگر معتاد به اندروید باشید، یک ویژگی مهم دارید، آن هم تنفر از iOS و نرم‌افزارهایش است.

برخی از توسعه دهندگان نرم‌افزاری، ابتدا برنامه‌ای را جهت iOS طراحی کرده و سپس آن را برای بهره گیری در اندروید آماده می‌سازند؛ اما سایر این توسعه دهندگان، گاهی تنها به فکر طراحی نرم افزارهای اندرویدی هستند که از همه لحاظ شبیه به iOS باشد.

اما تحت هر شرایطی، اگر معتاد به اندروید باشید، از هر چیزی که شما را به یاد iOS بیاورید متنفر خواهید بود. به همین دلیل شاید پیش بیاید که از یک نرم افزار بسیار کاربردی به خاطر پیروی نکردن از زبان طراحی گوگل، بهره نبرید!

iphone-6-plus-640x360

  • به شدت از نرم‌افزارهایی که دوستانتان استفاده می‌کنند، انتقاد می‌کنید

چرا از این نرم افزار استفاده می‌کنی؟ تاکنون نام این برنامه را شنیده‌ای؟ این یکی بهتر است! و …

این سوالات برایتان آشناست؟ امروزه اکثر کاربران اسمارت فون‌ها، از جدیدترین برنامه‌های روز اطلاع نداشته و ممکن است مدت زیادی با نسخه‌های قدیمی نصب شده بر روی گجت خود مشغول باشند، اما یک معتاد به اندروید این گونه نبوده و با دیدن یک نسخه قدیمی نرم افزار، به صاحب تلفن اطلاع داده و نسخه بهتر را به او معرفی می‌کند!

هرگاه گوشی دوستانتان را دیده و از نرم افزارهای درون آن شاکی شده‌اید و به دنبال قانع کردن دوست خود برای تغییر آن‌ها هستید، شما یک معتاد اندروید هستید!

Google-Apps-640x196

  • هر گاه نام Siri اپل به گوشتان می‌خورد، به سراغ Okay Google می‌روید

کاربران اپل، Siri را دوست داشته و در جمع دوستانشان از بودن با آن لذت می‌برند! با او صحبت می‌کنند، جک می‌گویند و خلاصه خوش می‌گذرانند.

اگر اندرویدی هستید، نگران نباشید، این سیستم عامل نیز چیزی شبیه به آن را دارد، البته باید قبول کرد فقط شبیه به آن نه بیشتر! البته یک معتاد به اندروید معتقد است این سیستم هیچ چیز از سیری احمق اپل کم ندارد و می‌تواند تمام کارها را با دستورات صوتی انجام دهد. یک معتاد واقعی به اندروید، وظیفه دارد تا ارزش‌های این فناوری را نسبت به سیری، به اطرافیان انتقال دهد و البته برایش مهم نباشد که آن‌ها چه می‌گویند!

google-ok

  • دفاع مطلق از Google

یک معتاد واقعی اندروید، باید معتاد تمام محصولات گوگل نیز باشد! تنها راهی که می‌توانید اثبات کنید واقعا عاشق اندروید هستید، دوست داشتن بی قید و شرط گوگل و محصولاتش است. شما باید حس خود در مورد اندروید را درباره کروم، جی‌میل، گوگل پلاس، گوگل درایو و… نیز داشته باشید!

بنابراین هرجا نرم افزار یا سرویسی به شما معرفی شد که نامی از گوگل بر روی آن وجود نداشت، باید کمی عصبانی شوید!

پس یک معتاد به اندروید و گوگل، از DropBox استفاده نکرده و تنها به گوگل درایو اعتماد می‌کند. اگر همه از مسنجر فیس‌بوک استفاده می‌کنند، او تنها باید به Hangout دل ببندد. توییتر جالب است اما نمی‌تواند جای گوگل پلاس را برای او بگیرد!

اگر یکی از این دیدگاه‌ها را دارید، پس معتاد به اندروید و گوگل هستید!

google-plus

  • از علاقه‌مندان به کنفرانس Google I/O هستید!

هر کسی، برای خودش زمانی را دوست داشته و مراسمی را دنبال می‌کند. برخی‌ها عاشق کریسمس هستند و برخی مراسم هالووین را دوست دارند! یک معتاد واقعی اندروید تنها روزی که برایش مهم است، کنفرانس سالانه گوگل یا Google I/O است!

این کنفرانس بزرگ‌ترین مراسم کمپانی گوگل است که در آن آخرین دستاوردها و تولیدات این شرکت معرفی می‌شود. در مراسم سال 2014، تصویری از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی لالی پاپ نشان داده شد و در کنار آن Android TV و Android Auto به همراه موارد دیگری مطرح شد.

پس یک معتاد واقعی به اندروید، تنها چشمش به این مراسم و محصولات جدید این کمپانی است!

Android-Auto-title-featured1-640x269

  • تمام گجت های شما باید اندرویدی باشد

داشتن یک اسمارت فون اندرویدی لذت بخش است، اما یک معتاد واقعی، باید بیش از یک گجت اندرویدی داشته باشد. به فکر تعداد بیشتری نیز باشد. با توجه به تنوع محصولات اندرویدی، شما می‌توانید هم اکنون یک گوشی اندرویدی، یک تبلت، ساعت هوشمند، عینک هوشمند و حتی یک ماشین اندرویدی تهیه کنید!

پس یک معتاد اندرویدی، به جز یک گوشی هوشمند ساده، به گجت های دیگر نیز نیاز دارد!

all-android

  • همراه داشتن کابل شارژ و پاور بانک!

اگر از محصولات اندرویدی استفاده می‌کنید، پس باید همیشه یک کابل انتقال اطلاعات میکرو usb همراهتان باشد. یک معتاد اندرویدی همیشه کابل و یا یک باتری اضافه (همان پاور بانک) را همراه خود دارد تا هیچ گاه بدون شارژ نماند. این معتاد چون همیشه قصد دارد تا به دوستان اندرویدی‌اش کمک کند، پس کابل انتقالی کوچک و جیبی، از نان شب برایش واجب‌تر است.

Lollipop91-640x424

18 در مورد “8 نشانه اعتیاد به اندروید! آیا شما هم معتاد هستید؟”

  1. الان دیوایسم نکسوس 5 هستش،ترجیح میدم همین باشه چون با نکسوس 6 حال نکردم(کلا فبلتها خوشم نمیاد )
    تو گوشیمم یه تعداد معدود آپ نصبه که سعی داشتم هرچی نصب کنم متریال باشه.
    از شبکه اجتماعی و ایمیل و سرویس های کلود نقشه فقط از گوگل استفاده میکنم چون دوست دارم یکپارچه باشن حالا نشونه اعتیاد هستش یا نه دیگه نمی دونم
    فک کنم فقط یه بار با google voice کار کردم چون اصلا به کارمم نمیومد اصلا نمیدونم اسمشم درس نوشتم یانه خدایشش هرکی اسم siri بشنوه و ناراحت شه و بره با اوکی گوگل کار کنه دیگه واس خودش نوبره!!
    همه چی به گوگل برمیگرده که سرویساش بدون تعصب کاربردی هستن به جز پلاس که با این که خودم استفاده میکنم ولی احساس این که آدم داره توی دنیای مجازی سیر میکنه و به من نمیده
    از نکسوس 5 هم بخاطر طراحیش خوشم میاد
    آقا دیگه با چه زبونی بگم؟………..
    من معتاد نیستم!!!!!!!!

  2. از اندروید یک هفته پیش مهاجرت کردم به ویندوز فون!
    بسیار راضی هستم.
    شاید چندسال دیگه دوباره برگردم اندروید!
    تعصبی نیستم. سیستم عامل یک ابزار بیش نیست

  3. سیدعلی امیدوار

    من با این مقاله درباره ی اندروید موافقم اندروید به علت پوسته هاوبرنامه هایی که داری به سرعت تعغیر میکنه وادم به سمت خودش میکشه باعث میشه که ادم به اون معتاد بشه من که اینجوری شدم ببخاطر همین گوشی های اندرویدی استقبال بیشتری میشن

  4. خدا رو شکر هیچ وقت تعصب برندی و سیستم عاملی نداشتم.

    حالا اندروید باشه یا وینفون یا حتی بادا !!!

    مهم اینه به بهترین نحو کارت انجام شه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH