سونی دست پر وارد MWC خواهد شد، احتمال معرفی اکسپریا M4 Aqua

با نزدیک شدن به کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد روزانه شاهد اخبار و شایعات بسیار زیادی در این خصوص هستیم و امروز نیز سونی در صدر اخبار بود.

همان‌طور که در آی‌تی‌رسان مطالعه کردید، سونی تصمیم دارد پیش از معرفی پرچم‌دار جدید خود از تبلت اکسپریا Z4 رونمایی کند و اکنون نیز اخباری در خصوص یک میان‌رده جدید از کمپانی سونی به گوش می‌رسد و انتظار می‌رود که این کمپانی یک اسمارت فون میان‌رده را نیز با نام اکسپریا M4 Aqua معرفی کند.

Sony-logo

نسخه قبلی این اسمارت فون سال گذشته روانه بازار شده بود و اکنون انتظار می‌رود که شاهد حضور نسخه جدید این محصول باشیم که همانند برادر خود در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و از استاندارد‌های IP65/68 بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده اکسپریا M4 Aqua از اندروید لالی پاپ (5.0) استفاده می‌کند و صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 انجام می‌شود. 1 گیگابایت حافظه رم و باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه جهانی موبایل در کمتر از 7 روز آینده شروع به کار خواهد کرد و به احتمال زیاد در کنفرانس اختصاصی سونی شاهد مشخصات کامل‌تری از این محصول باشیم اما در کل انتظار می‌رود که سه ماهه دوم سال 2015 این محصول روانه بازار شود.

7 در مورد “سونی دست پر وارد MWC خواهد شد، احتمال معرفی اکسپریا M4 Aqua”

  1. اگه میخواست z4 معرفی کنه z3 شکست میخورد. سونی باید رو زمان بندی معرفی پرچمداراش سیاست بیشتری به خرج بده

  2. بازم میان رده، اینطور که معلومه با وجود بحرانی که شرکت سونی داشت، همچنان تغییر سیاست سونی در موردتولید گوشی های ارزان قیمت تغییری نکرده، خیلی عالیه، کیفیت مناسب. قیمت مناسب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH