آپدیت بهبود یافته اندروید 4 برای اکسپریاها

سونی طبق قول و برنامه‌ریزهای خود، تمام  گوشی‌های اکسپریا که در سال 2011 تولید شده بودند را به نسخه بستنی حصیری اندروید آپدیت کرد. این گوشی‌ها عبارت بودند از: Xperia arc ,Xperia arc S ,Xperia neo ,Xperia neo V ,Xperia mini ,Xperia  pro ,Xperia active و Xperia ray

اما آپدیت‌های سونی پر بود از ایرادات و اشکالات ریز و درشت، باگ‌های فراوان و البته کندی شدید سرعت گوشی پس از انجام عمل آپدیت که در یک مطلب کوتاه نیز به آن پرداختیم.

امروز سونی اعلام کرد نسخه جدید و بهبود یافته‌ای از اندرویید 4.0.4 را برای کاربران این گوشی‌ها منتشر می‌کند. نسخه‌ای که در آن سعی شده تمام مشکلاتی که در نسخه کنونی آپدیتش وجود داشته برطرف شده باشد و کاربران لذت واقعی اندروید 4 را ببرند.

اگر قبلا گوشی خود را به آندرویید 4 آپدیت کرده‌اید، این آپدیت را با اتصال معمولی گوشی به اینترنت می‌توانید در آینده‌ای نزدیک دریافت کنید اما اگر همچنان نسخه 2.3 خود را حفظ کرده‌اید، برای انجام این آپدیت باید از نرم‌افزار PC Companion استفاده کنید.

1 در مورد “آپدیت بهبود یافته اندروید 4 برای اکسپریاها”

  1. من اکسپریا اکتیو دارم چه طوری به اینترنت وصل شم وقتی وای فای رو روشن میکنم میرم تو بخش به روز رسانی خودکار میگه دستگاه شما به جدید ترین نرم افزار یا اندروید دقیق یادم نمیاد به روز رسانی شده میشه توضیح بیشتری بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH