صفر یا پروژه صفر؟ تصاویری از گلکسی S6 اج منتشر شد!

حدود یک ماهی است که صدرنشین شایعات، پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ و نسخه خمیده آن است که واقعا شایعاتش سر به فلک می‌کشند و امروز نیز اخبار و تصاویر جدید از این محصول منتشر شده که گفته می‌شود تصاویر رسمی و تبلیغاتی هستند.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders-(7)

در طول روز‌های گذشته بود که لقب زشت را به گلکسی S6 دادیم (بر اساس تصاویر منتشر شده) و امروز هم می‌گوییم که چندان بی‌راه نگفته‌ایم. اگرچه تصاویر قبلی محصولی سفید را نشان می‌دادند اما تصاویر امروز مربوط به دستگاهی مشکی است اما بخش پشتی دستگاه چندان تفاوتی با شایعات گذشته ندارد و دوربین به شکل عجیبی به بیرون زده است و طراحی نامناسبی نیز دارد.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders-(3)

اگرچه شاید این زشت بودن در تصاویر مشکی چندان دیده نشود اما اگر این محصول را با رنگ سفید شاهد باشیم چطور؟ (همانند تصویر زیر).

flagship-3

در تصاویر امروز که مربوط به نسخه خمیده پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی S6 اج است، همانند انتظار در هر دو لبه، صفحه‌ای خمیده وجود دارد و می‌تواند محصولی جالب و متفاوت باشد، همچنین بر اساس شایعات دکمه فزیکی در زیر نمایشگر نیز کمی بزرگ‌تر شده است تا سنسور اثر انگشت را دچار تغییراتی کند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا تصاویر بیشتری از این زیبا روی را مشاهده کنید (الکی مثلا خشگله!).

Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders-(5) Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders-(4) Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders-(2) Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders-(1)اگرچه زیبایی یک امر سلیقه‌ای است، اما نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

17 در مورد “صفر یا پروژه صفر؟ تصاویری از گلکسی S6 اج منتشر شد!”

  1. یه نوآوری جدید در دنیای گوشی های همراه ! سامسونگ داره ریسک میکنه عین نوت 1! ولی نتیجه آخر سال معلوم میشه

  2. اس5 ک بهتره از این / : مخصوصا از نمای جلویی، دوربینش هم مثل اپل بیرونه ک جالب نیست… کلا بیریخته! زنده باد چسب زخم ( :

  3. به شخصه امیدوارم این طرح اصلی نباشه، با این طرح خیلی بی اعتبار میشه… برجسته شدن لنز دوربین عیب بزرگیه

  4. حسین باقری

    نمای جلوش کاملا شبیه پشت و کاور باطری گلکسی اس جورجو آرمانیه. به نمای پشتی سری ویو هم بی شباهت نیس…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH