روز اول نمایشگاه جهانی موبایل در آی‌تی‌رسان چگونه گذشت؟

مدتی بود که شاهد اخبار زیادی در خصوص پرچم‌داران جدید کمپانی‌های مختلف بودیم که امروز تقریبا اصلی‌ترین‌ها با آغاز به کار کنفرانس جهانی موبایل معرفی شدند و تقریبا از این پس می‌توانیم شاهد اخبار موثق در خصوص آن‌ها به جای شایعه باشیم.

MWC_2015-itresan

دیروز با شروع نمایشگاه جهانی موبایل تمام نویسندگان آی‌تی‌رسان دست به کار شدند تا تمام اخبار این نمایشگاه را به‌صورت بومی شده و با قلم خویش به خدمت شما عزیزان برسانند. در گستره مقالات دیروز اخبار بسیار زیادی جای گرفت که هر کدام تاکنون چند ده شایعه را به خود اختصاص داده بودند. اصلی‌ترین مقالات ما در طی روزی که گذشت به پرچم‌داران جدید کمپانی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی مربوط می‌شد که هر دو بالاخره معرفی شدند و با ظاهر و مشخصات آن‌ها آشنا شدیم.

حال بیایید یک جمع بندی کلی داشته باشیم از آنچه که گذشت و آنچه که کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلونا روز اول به خود دید.

استارت مقالات نمایشگاه MWC با مقاله تبلت جدید هواوی کلید خورد که تبلتی زیبا و قدرتمند اما در عین حال کوچک بود که می‌تواند مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. برای اطلاع و مطالعه این خبر از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

هواوی MediaPad X2 معرفی شد، کوچک اما قدرتمند!

اما ماحصل کنفرانس هواوی به تبلت جدید این شرکت محدود نمی‌شد و در این مراسم نیز یک ساعت هوشمند و شیک را شاهد بودیم که در جریان این محصول قرار گرفتیم.

ساعت هواوی به صورت رسمی رونمایی شد: زیبا و هوشمند!

htc-one-m9-announce-fullbleed1

یکی از جنجالی‌ترین‌ اسمارت فون‌هایی که امروز معرفی شد محصول و پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی بود که چندان هم نتوانست انتظارات ما را براورده سازد. زیراکه شکل و ظاهری شبیه به نسل قبلی خود داشت و تنها به ارتقا سخت افزاری بسنده شده بود. با این اوصاف اطلاع از مشخصات این پرچم‌دار تازه متولد شده نیز خالی از لطف نیست:

اچ‌تی‌سی وان M9 با دوربین 20 مگاپیکسلی رسما معرفی شد!

همه ما اچ‌تی‌سی را با اسمارت فون‌های با کیفیت و تبلت‌های مشترکش با گوگل می‌شناسیم اما امروز ورق تازه‌ای نیز در تاریخ این کمپانی ایجاد شد. ورقی از جنس بند‌های هوشمند که از طریق لینک زیر می‌توانید با آن آشنا شوید.

اولین مچ‌بند ورزشی اچ‌تی‌سی به نام Grip رسما معرفی شد

htc-one-m9

همیشه استفاده از تصاویر زمینه پرچم‌داران بر روی اسمارت فون‌های مختلف جالب و خوش‌آیند بوده است و اگر این پرچم‌دار نماینده‌ای از کمپانی اچ‌تی‌سی باشد که چه بهتر؛ پیشنهاد می‌کنیم تا برای تزیین اسمارت فون خود از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

با دانلود این تصاویر اسمارت فون خود را به اچ‌تی‌سی وان M9 تبدیل کنید!

چندی بود که در آی‌تی‌رسان در حال آماده سازی دانشنامه‌ای کامل و جامع بودیم تا مشخصات محصولات مختلف را به‌صورت کامل، دقیق و بومی شده در اختیار کاربران ایرانی قرار دهیم که امروز تصویری از آن را در مقایسه‌های مختلف انجام شده مشاهده کردیم (حالا کسی نفهمه). از طریق لینک زیر می‌توانید پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی را با پرچم‌دار سونی و ال‌جی مقایسه کنید و بهترین را برگزینید:

مقایسه اچ‌تی‌سی وان M9 با سونی Z3 و ال‌جی G3: کدام‌یک پرچمدار اندروید است؟

با معرفی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی که وان M9 نام دارد تمام نگاه‌ها به سوی این محصول خیره شد و ما نیز از نگاه این محصول به دنیای بیرون نگاهی انداخیتم. شما نیز می‌توانید به تماشای دنیا از دید این پرچم‌دار بنشینید:

اولین تصاویر ثبت شده توسط اچ‌تی‌سی وان M9 را تماشا کنید!

 یکی دیگر از آن مقایسه‌ها که می‌تواند پرچم‌داران را به چالش بکشد:

مقایسه اچ‌تی‌سی وان M9 با آی‌فون 6: کدام یک زیباتر است؟

یکی از اصلی‌ترین معیار‌ها در خرید اسمارت فون قیمت آن است، به‌نظر شما پرچم‌دار اچ‌تی‌سی چه قیمتی خواهد داشت؟ برای اطلاع از این موضوع وارد لینک زیر شوید:

بها و تاریخ عرضه اچ‌تی‌سی One M9 مشخص شد

شما می‌توانید از طریق لینک زیر فرزندان همسان کمپانی اچ‌تی‌سی را به چالش بکشید:

مقایسه اچ‌تی‌سی وان M9 با M8 و M7: برادران چقدر تفاوت دارند؟

همانند کمپانی‌های مطرح، آلکاتل نیز در اولین روز نمایشگاه جهانی موبایل پرچم‌داران جدید خود را معرفی کرد، برای آشنایی با آن‌ها از طریق لینک زیر وارد عمل شود:

آلکاتل پرچم‌دارانش را با ویژگی‌های جدید و جالب معرفی کرد

galaxys6-18.0

یکی از بهترین‌های امروز محصولات و پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ بود که توانستند در بین محصولات مختلف بسیار خوب بدرخشند. بهتر است برای آشنایی بیشتر با این محصولات حتما نگاهی به لینک‌های زیر داشته باشید:

سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge معرفی شدند، زیبا و قدرتمند!

بها و تاریخ عرضه گلکسی S6 و S6 Edge سامسونگ مشخص شد

اولین تیزر‌های تبلیغاتی پرچم‌داران سامسونگ منتشر شدند!

تصاویر رسمی گلکسی S6 اج منتشر شدند!

آخرین مقاله دیروز مقایسه‌ای بین جدیدترین پرچم‌داران بود که می‌توانید از طریق آن بهترین محصول امروز را تشخیص دهید:

مقایسه سامسونگ گلکسی S6 و اچ‌تی‌سی وان M9: کدام‌یک پادشاه جدید است؟

 تا دقایق پایانی نمایشگاه جهانی موبایل چندین روز زمان باقی است و بالطبع اخباری زیادی در این مدت منتشر خواهد شد. پس همچنان همراه ما باشید.

7 در مورد “روز اول نمایشگاه جهانی موبایل در آی‌تی‌رسان چگونه گذشت؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH