میان‌‌رده قدرتمند سونی معرفی شد، با اکسپریا M4 Aqua آشنا شوید!

بعد از شایعات مختلف امروز کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه جهانی موبایل برگزار شد و این شرکت از تبلت و اسمارت فون میان‌رده جدید خود رونمایی کرد. همان طور که در آی‌تی‌رسان مطالعه کردید تبلت جدید این شرکت اکسپریا Z4  نام دارد که محصول باریک،‌ زیبا و قدرتمند است. اما این تنها محصول این شرکت نبود و کمپانی ژاپنی سونی از یک اسمارت فون میا‌ن‌رده نیز رونمایی کرد که همانند شایعات اکسپریا M4 Aqua نام دارد و مثل برادر بزرگ‌تر خود در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

xperia-m4-aqua

نکته جالب در خصوص این محصول این است که سونی در اسمارت فون جدید خود پورت microUSB را نیز بدون درپوش تعبیه کرده است که نشان از مهارت این شرکت در ضد آب کردن محصولات دارد و از این پس کاربران می‌توانند به‌راحتی دستگاه خود را شارژ یا به کامپیوتر متصل کنند.

xperia-m4-aqua-1

صفحه نمایش اسمارت فون جدید سونی 5.0 اینچ از نوع IPS است که وضوح تصویر اچ‌دی را ارایه می‌دهد. پردازش‌های این دستگاه نیز توسط چیپ هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 615 انجام می‌شود که 64 بیتی است و پردازنده آن نیز Cortex-A53 است که یکی از آن‌ها با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و دیگری با فرکانس 1.0 گیگاهرتز پردازش‌های لازم را انجام می‌دهند. 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته شده است.

xperia-m4-aqua-2

یک دوربین 13.0 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5.0 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی این دستگاه قرار گرفته‌اند و اندروید 5.0 نیز وظیفه سیستم عاملی اکسپریا M4 Aqua را بر عهده دارد. باتری این محصول نیز 2400 میلی‌آمپری است که می‌تواند در استفاده عادی تا 2 روز کامل دوام بیاورد. با وجود مشخصات مذکور سونی، اکسپریا M4 Aqua را 299 یورو قیمت گذاری کرده است، آیا آن چیزی است که انتظارش را داشتید؟

9 در مورد “میان‌‌رده قدرتمند سونی معرفی شد، با اکسپریا M4 Aqua آشنا شوید!”

  1. سونی واقعا هنر خودش رو در طراحی نشون داد (با برداشتن درپوش microUSB و حفظ قابلیت ضدآبی). یک میان رده باکیفیت و امیدوارم که قیمتش هم خوب باشه وقتی به ایران میرسه

  2. حسین باقری

    یعنی عاشقش شدم.

    خصوصا اینکه درپوش پورت میکرو یو اس بی رو برداشته….

    طراحیشم خیلی شبیه Z3….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH