حضور رسمی سه برنامه از مایکروسافت در گلکسی S6!

Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(22)

به نظر می‌رسد حضور نامحسوس مایکروسافت در دنیای اندروید حالت جدی تری به خود گرفته است بطوری که اکنون شاهد حضور رسمی سه برنامه از مایکروسافت در دل محصول جدید سامسونگ یعنی S6 هستیم. این اتفاق غیر منتظره تنها مدتی پس از به پایان رسیدن دعوای حقوقی بین این دو شرکت رخ داده است، بر طبق قرارداد جدید منعقد شده اکنون مایکروسافت یک میلیارد دلار از سامسونگ درآمد خواهد داشت.

گلکسی S6 به صورت پیشفرض دارای برنامه‌های اسکایپ، وان درایو(فضای ابری مایکروسافت)و one note است که به طور مجزا در پوشه‌ای به نام Microsoft Apps در صفحه اصلی وجود دارند. شایعات نشان می‌داد که ممکن است مجموعه آفیس مایکروسافت نیز به صورت پیشفرض بر روی آخرین کهکشانی وجود داشته باشد ولی نسخه دمو موجود در MWC فاقد این اپ‌ها بود.

طبق قرارداد جدید بین این دو کمپانی خریداران پرچمدار جدید سامسونگ 115 گیگابایت حافظه ابری رایگان در وان درایو هدیه می‌گیرند.

تمام این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که گوگل نیز دارای فضای ابری اختصاصی خود است و به نظر نمی‌رسد از این روند که در دل اندروید به وقوع پیوسته خشنود باشد. این اولین تجربه ی مایکروسافت برای حضور سرویس‌های خود به صورت پیشفرض در اندروید است و باید منتظر واکنش گوگل به این ناشناخته جدید اکوسیستم اندروید باشیم.

5 در مورد “حضور رسمی سه برنامه از مایکروسافت در گلکسی S6!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH