عملکرد سنسور اثر انگشت در گلکسی S6 چگونه است؟

سنسور اثر انگشت چیزی بود که با ورود به پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. با وجود اینکه سنسور اثر انگشت مزیتی اساسی برای گلکسی S5 محسوب می‌شد اما در پی آن مشکلاتی را نیز برای کاربران داشت. برای مثال به سادگی می‌شد آن را فریب داد و یا در شناسایی اثر انگشت دچار اختلالاتی بود که نمی‌توانست اگر انگشت کمی کج بر روی سنسور قرار می‌گرفت تشخیص دهد.

galaxy-s6

قبل از معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی S6 شایعات حاکی از سنسوری قدرتمند و به‌روز در این محصول بودند که در زمان معرفی نیز این رویا تحقق پیدا کرد و اکنون سنسور اثر انگشت عملکرد بسیار خوبی دارد و همانند برادر بزرگتر خود نیازی به کشیدن انگشت نیست و تنها با قرار دادن انگشت بر روی آن می‌تواند عمل شناسایی را انجام دهد.

عملکرد سنسور فعلی شباهت بسیار زیادی به آنچه دارد که در آی‌فون دیده بودیم و همانند آن با قرار دادن انگشت مراحل شناسایی انجام می‌شود و دیگر نیاز به کشیدن انگشت بر روی سنسور نیست. همچنان سنسور با دکمه فیزیکی خانه ادغام شده و کمی سایز آن افزایش پیدا کرده است. برای آشنایی با عملکرد این سنسور ویدیو زیر را مشاهده نمایید.

نظر شما در خصوص این سنسور و عملکرد آن چیست؟

10 در مورد “عملکرد سنسور اثر انگشت در گلکسی S6 چگونه است؟”

  1. سنسور اثر انگشت سامسونگ اس 5 یا گلگسی تب اس با تعریق دست مشکل داره در حالت خشک بودن دست هیچ مشکلی نداره

  2. اینم از آیفون کپی کردن دیگه وااااا . سامسونگ واقعا برات متاسفم میخواستی آیفون بزنی اپل زده بود .بهترین هم زده یاهم اج تی سی که کیفیتش فوق العده هست و خودشون طراحی کردن نه مثل سامسونگ که اومده از آیفون , زد ۳ , اج تی سی , نوت اج رو قاطی کرده شده گوشی؟

    1. حسین باقری

      ولی من مشکل داشتم !!!

      مثلا گوشی قبلیم اس5 بود !!!!!!!!!

      ولی جدا دوستام که اس5 دارن خیلی از سنسور اثر انگشتش گلایه دارن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH