مقایسه سونی اکسپریا تب Z4 با سامسونگ گلکسی تب S 10.5: برترین 10 اینچی را بیابید!

سونی با آنکه گوشی پرچمداری در کنگره جهانی موبایل معرفی نکرد اما به سراغ تبلت‌ها رفت و یک پیشرو را در این قسمت عرضه نمود تا با قدرت سخت‌افزاری مثال زدنی و ظاهر زیبایش، بتواند این بخش از بازار را نشانه بگیرد.

در این مطلب، تبلت جدید سونی را در کنار یکی از بهترین‌های سامسونگ با نام گلکسی تب S 10.5 قرار دادیم تا ببینیم بر روی کاغذ، کدام‌یک بر دیگری برتری دارد. شما کدام تبلت را بیشتر می‌پسندید؟

sony-tab-z4-vs-tab-s-10.5

16 در مورد “مقایسه سونی اکسپریا تب Z4 با سامسونگ گلکسی تب S 10.5: برترین 10 اینچی را بیابید!”

  1. سهیل اسکندری

    شما دارید پرچم دار سال 2015 سونی و 2014 سامسونگ رو با ه، مقایسه می کنید؟ بعد هم میگید تبلت Z4 بهتر از تب S هست؟
    متاسفم. سونی از سال 2012 تا پایان 2014 در طراحی گوشی هایش هیچ گونه ممارستی به خرج نداده و همیشه پرچم دار بعدی خود را 99% شبیه به پرچم دار قبلی خود روانه بازار می کند. شک دارید برید گوشی های اکسپریا Z,Z1,Z2,Z3 رو در کنار هم بذارید و متوجه بشید که این گوشی ها حد اکثر 4 درصد با نسل قبلی خود در زمینه طراحی تفاوت داشته و بهتر شده اند. حالا هم سونی همین موضوع را بر روی تبلت هایش به اجرا درآورد. من نمی دونم سونی با این صفحه نمایش های مضخرف با رزولوشن خنده دار (البته نه بر روی کاغذ)، دوربینهای 20 مگاپیکسلی که در اصل 5 مگاپیکسلی هستند، طراحی بیش از حد معمول تکراری، حاشیه ی بسیار زیاد دور صفحههنمایش و هزاران بدی دیگر در محصولاتش چطور امید وار است؟! بعد هم به خودش می بالد که 6 ماه 6 ماه (به قول خودش پرچم دار) تولید می کند. ت ا د ن ی ا د ن ی ا س ت س ا م س و ن گ پ ی ر و ز ت و ق ل ب م ا ب ا ک ل ا س ه ا س ت…….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH