وان E9 پرچمدار جدید HTC در راه است!

بالاخره کمپانی htc از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی M9 رونمایی کرد و به انتظارها برای دیدن این محصول خاص و شیک پایان داد. شایعات نشان می‌داد که این تولید کننده تایوانی در نظر دارد تا اسمارت فونی از همین سری و با نام M9 Plus را نیز وارد بازار کند. محصولی با وضوح بالاتر و رم بیشتر!

htc-one-m9-announce-fullbleed1

اما در این مراسم این اتفاق نیفتاد تا شایعات همچنان ادامه داشته و تحلیلگران نظرات خود را در مورد محصول بعدی htc بیان کنند. در همین راستا روز گذشته اکانت @upleaks اطلاعاتی را از محصول جدید این کمپانی با نام E9 درج کرد که نشان می‌دهد شایعات همچنان هم بی اساس نبوده است.

این محصول با کد A55 مشخص شده است دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی است که 0.5 اینچ از M9 بزرگ‌تر است و همین موضوع ما را به plus بودن آن نزدیک‌تر می‌کند. One E9 با وضوح 2K وارد بازار شده و از پردازنده 8 هسته‌ای، 64 بیتی و قدرتمند مدیا تک MT6795 با فرکانس 2 گیگاهرتز نیز بهره می‌برد. همچنین رم انتخاب شده برای این محصول 3 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت است.

این شایعات، حاکی از آن است که باتری انتخاب شده از سوی کمپانی برای ای 9 تنها دو هزار میلی آمپر قدرت دارد که این موضوع کمی کاربران را نگران می‌کند. قسمت نگران کننده این است که M9 با صفحه نمایش 5 اینچی و وضوح FHD از یک باتری 2900 میلی‌آمپری بهره می‌برد! طبیعی است که E9 با صفحه نمایش بزرگ‌تر و وضوح بیشتر، با این باتری به مشکل بر خواهد خورد!

سایر اطلاعات درز شده حاکی از وجود یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت ای 9 است. اما برای دوربین سلفی یک سورپرایز بزرگ در راه است! htc تصمیم گرفته است تا همانند Desire Eye از یک دوربین 13 مگا پیکسلی برای ثبت عکس‌های شما استفاده کند! پس شاید این نشان می‌دهد که این کمپانی قید فناوری اولترا پیکسل خود را نیز زده است.

E9 با اندروید 5 و رابط کاربری Sense 7 عرضه خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده، این رابط کاربری خاص، برای این محصول برنامه‌های جدیدی خواهد داشت و قصد دارد تا کاربرانش را بیش از پیش به خود علاقه‌مند سازد. این کمپانی خلاق قرار است تا E9 را در رنگ‌های سفید، طلایی، قرمز، خاکستری متالیک و قهوه‌ای راهی بازارهای جهانی کند.

آیا این محصول می‌تواند جایگزین HTC One M9 Plus باشد؟

خب، مشخصات را دیدید، آیا به نظر شما این همان M9 Plus خواهد بود یا تنها htc در اندیشه عرضه یک پرچم‌دار دیگر است؟

چند هفته پیش، مشخصات اسمارت فونی در یکی از نرم افزارهای معروف بنچمارک درج شد که تحلیلگران را به سمت و سوی m9 Plus برد! این گوشی با صفحه نمایشی 5.1  وضوح 2560 در 1440 پیکسل ظاهر شده بود! البته سایر مشخصات دستگاه فوق چیزی شبیه به همین E9 بود. در واقع آن دستگاه ناشناس از پردازنده MediaTek MT6795 بهره برده و در کنار آن 3 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی نیز داشت. حتی دوربین این محصول نامشخص نیز 20 و 13 مگا پیکسلی بوده که بیش از پیش آن را شبیه به E9 می‌سازد. این اکانت در ادامه می‌افزاید که HTC One E9 در اواخر ماه مارس عرضه خواهد شد!

13 در مورد “وان E9 پرچمدار جدید HTC در راه است!”

  1. اچ تی سی واقعا گوشیهای خوبی داره فقط جدیدا شکل هم شدن.کاشکی یه کم در طراحیشون تفاوت قایل بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH