نخستین اسمارت‌ فون وایو راهی بازار می‌شود

ماه گذشته اخباری مبنی بر قطعی شدن عرضه اسمارت فون VAIO در تاریخ 12 مارس منتشر شد. این شایعات به واقعیت تبدیل شده و اولین تصاویر از این محصول با نام VA-10J توسط یکی از اپراتورهای ژاپنی منتشر شد! به احتمال زیاد این محصول فقط در ژاپن عرضه خواهد شد.

گوشی VA-10J یک گوشی پرچم‌دار نخواهد بود. این محصول با صفحه نمایشی 5 اینچی همراه با وضوح HD، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 410، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته سیستم عامل این محصول وایو نیز اندروید 5.0 خواهد بود.

اما این بار در اتفاق جالبی، به جای اینکه بخواهیم تصاویر لو رفته از محصول را به شما نشان دهیم، تصاویر عرضه شده رسمی از جعبه وایو را با هم تماشا می‌کنیم. تصاویری که در آن هیچ خبری از خود گوشی نیست!

همان‌طور که می‌دانید، سونی چند وقتی است که دیگر مالک برند VAIO نیست. درواقع در اوایل سال 2014 میلادی بود که سونی اعلام کرد دیگر نیازی به برند وایو ندارد و این نام خود تبدیل به یک برند جداگانه شد. وایو قصد دارد تا اولین اسمارت فون خود را تنها در ژاپن عرضه کند. در روزهای آینده، با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

 Vaio-smartphone-Japan-01 Vaio-smartphone-Japan-02 Vaio-smartphone-Japan-03 Vaio-smartphone-Japan-04 Vaio-smartphone-Japan-05

8 در مورد “نخستین اسمارت‌ فون وایو راهی بازار می‌شود”

  1. حسین باقری

    VAIO برند دوست داشتنی ایه وبا این مشخصات تقریبا خوب اگه قیمت مناسبی داشته باشه قطعا در ژاپن فروش خوبی در انتظارشه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH