اسپیکر جدید سونی قیمتی هم‌تراز با یک اسمارت فون دارد؟

چند روز گذشته بود که کمپانی سونی در طی کنفرانس خبری خود که در MWC بارسلونا برگزار شد در کنار اسمارت فون و تبلت جدیدش یک اسپیکر جالب و کارآمد را نیز معرفی کرد که بلوتوثی بود و شکل و شمایل جالبی داشت.

sony-speaker

این اسپیکر می‌تواند از طریق بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل شود و صدا را با کیفیت بسیار مناسبی پخش کند. در کنار آن امکان استفاده از این اسپیکر به عنوان ساعت نیز وجود دارد که در زمان تنظیم شده می‌تواند کاربر را از خواب بیدار کند. بر روی این محصول 4 دکمه قرار گرفته است که عملکرد (functions)، افزایش و کاهش صدا را بر عهده دارند. همچنین سونی در داخل این اسپکر کوچک یک آمپلی فایر نیز قرار داده است.

کاربر می‌تواند با گفتن دستور OK, Speaker دستگاه را از خواب بیدار کرده و شروع فعالیتش را کلید بزند. وجود آلارم و دستور صوتی یکی از مزیت‌های اصلی این اسپیکر قدرتمند و شکیل است. اگرچه این محصول می‌تواند کار‌آمد و جالب باشد اما در واقع قیمت بسیار بالایی دارد که آن را از جهت قیمت هم تراز با اکسپریا M4 Aqua اسمارت فون جدید سونی و یا ساعت هوشمند موتو 360 می‌کند. این اسپکر هوشمند که BSP60 نام دارد قیمتی 299 یورویی را برای کاربر فاکتور می‌کند که برای یک اسپیکر قیمت چندان معقولی نیست. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا ارزش چنین قیمتی را دارد؟

7 در مورد “اسپیکر جدید سونی قیمتی هم‌تراز با یک اسمارت فون دارد؟”

  1. به نظر من 300 یورو که هیچ 100 یورو هم برا اسپیکر هزینه کردن زیاده حتی اگه اون برند سونی باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH