الجی G4 نیز با حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد!

امکاناتی که توسط تولیدکنندگان بر روی محصولاتشان، به‌ویژه پرچم‌داران قرار می‌گیرد، نیاز به هیچ دلیل منطقی ندارد!

حال که رقبای جدیدترین گوشی ال‌جی یعنی G4 در بازار مشخص شده‌اند، این کمپانی آرام آرام اخباری را در خصوص زمان عرضه و البته ویژگی‌های خاص آن منتشر می‌کند.

LG-G4-concept

در جدیدترین خبر منتشر شده، بیان شده است که G4 با حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد. پیش از این قرار بود که G3 نیز با این حسگر روانه بازار شود، اما این کمپانی کره‌ای کمی صبر کرد تا سایر رقبا از این ویژگی استفاده کرده و معایب آن را دریابند! حال که چند وقتی است این سنسور پای ثابت محصولات اپل و البته یکی دو محصول اندرویدی شده است، ال‌جی نیز برای استفاده از آن آماده گشته است.

منبع این خبر، متنی است که از سوی یکی از مدیران این کمپانی منتشر شده است. وی این گونه گفته است:

«ال‌جی الکترونیک تصمیم دارد تا حسگر اثر انگشت را به عنوان یکی از قابلیت‌های پرچم‌دار جدیدش یعنی g4 بر روی آن قرار دهد! محل این حسگر پشت گوشی خواهد بود.»

ال‌جی همچنان در زمینه حفظ امنیت محصولات خود، قابلیت Knock Code را نیز چند وقتی است که بر روی اکثر محصولات خود قرار داده است. البته اگر ال‌جی این حسگر را بر روی دکمه پاوری که پشت گوشی قرار گرفته است قرار دهد، آنگاه می‌تواند از حداکثر فضای جلوی گوشی استفاده کرده و صفحه نمایش پرچم‌دار خود را با کمترین حاشیه ممکن به بازار عرضه کند. کاری که با G3 انجام داد و باعث زیبایی دو چندان پرچم‌دارش شد!

6 در مورد “الجی G4 نیز با حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد!”

  1. خب مهم این بوده که اپل اولین بار زده و خیلی افتضاح زده ربطی نداره به خوب بودن یا بد بودن برندLGمهم اینه که LGصبر کرده تا باگ هایه فینگلیش تاچو ببینه و تو این غولش بتونه بدونه باگ و اشکال وارد بازار کنه 😉

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH