تیزر‌های تبلیغاتی اچ‌تی‌سی وان M9 را تماشا کنید!

اواسط این هفته بود که کمپانی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی کرد که اسمارت فونی زیبا و قدرتمند بود و می‌توانستند سایر پرچم‌داران را به چالش بکشد. محصول جدید همانند برادران بزرگ‌تر خود طراحی مشابهی دارد و کیفیت صفحه آن نیز چندان ارتقا نیافته است اما سخت افزار بخشی است که وان M9 با وان (m8) فرق کرده است و این محصول از سخت افزار بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند.

HTC-ONE-M9حال بعد از گذشت چند روز این کمپانی تایوانی تیزر تبلیغاتی این محصول جدید و زیبا را منتشر کرده است که جالب هستند و تماشا آن‌ها خالی از لطف نیست. در ویدیو اول تمرکز اصلی بر روی طراحی دستگاه است که تماما از فلز ساخته شده و بر اساس گفته اچ‌تی‌سی نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته است اما ویدیو دوم نشان از کارایی این پرچم‌دار در زندگی روزمره دارد که کاربران از طریق آن چه اقداماتی را می توانند انجام دهند. پس سخن را کوتاه می‌کنیم و در کنار شما عزیزان به تماشای این دو تیزر تبلیغاتی می‌نشینیم.

همان طور که مشاهده کردید تمرکز اصلی اچ‌تی‌سی همچنان بر روی طراحی پرچم‌دار خود است و واقعا هم باید اذعان کنیم که این محصول زیباست. نظر شما در خصوص اچ‌تی‌سی وان M9 چیست؟

5 در مورد “تیزر‌های تبلیغاتی اچ‌تی‌سی وان M9 را تماشا کنید!”

  1. حسین باقری

    سخت افزارش که جز بهترینهاس.

    طراحیشم خدایی خیلی قشنگه.

    هرچند نسبت به نسل قبل خیلی تفاوتی نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH