رویای اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس به حقیقت نزدیک می‌شود!

اواسط این هفته بود که کمپانی اچ‌تی‌سی در کنار سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی کرد و تقریبا نیز توانست مورد استقبال افراد مختلف قرار گیرد اما بر اساس شایعات قبل از معرفی، جای یک محصول در کنفرانس اچ‌تی‌سی خالی بود و ما شاهد وان M9 پلاس در این مراسم نبودیم و فعلا نیز این کمپانی حرفی از محصول مذکور به میان نیاورده است.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images-(1)

اکنون توسط یک رسانه چینی تصاویری از وان M9 پلاس منتشر شده است که از لحاظ طراحی شباهت بسیار زیادی به نسخه عادی خود دارد اما دوربین در بخش پشتی دستگاه به میزان زیادی بزرگتر شده است و صفحه نمایش دستگاه نیز 5.2 اینچی است و در کنار دوربین نیز یک فلاش دوگانه LED جای گرفته است که می‌تواند باعث ثبت تصاویری خوب در محیط‌های کم نور توسط این اسمارت فون شود.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images-(2)

این صفحه نمایش 5.2 اینچی وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط چیپست هشت هسته‌ای MediaTek MT6795 یا اسنپ دراگون 810 انجام خواهد شد (در دو نسخه) و هر هسته نیز فرکانس 2.0 گیگاهرتز را ارایه خواهد داد.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images

این محصول قرار است 3 گیگابایت حافظ رم داشته باشد و 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های این اسمارت فون می‌توان به سنسور اثر انگشت (حالا شد!) و اسپیکر‌های بوم ساوند اشاره کرد.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images-(3)

اچ‌تی‌سی مجبور شده است برای قرار دادن سنسور اثر انگشت دکمه خانه را به بخش جلویی و زیر صفحه نمایش بکشاند که در این صورت دیگر مشکلی نیز در جاسازی سنسور اثر انگشت وجود نخواهد داشت. فعلا اخبار زیادی در خصوص این محصول و زمان معرفی آن منتشر نشده است اما می‌دانیم که این محصول تقریبا چیزی است که می‌تواند بهتر از پرچم‌دار این شرکت باشد. نظر شما چیست؟

6 در مورد “رویای اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس به حقیقت نزدیک می‌شود!”

  1. به نظرم کمپانی‌هایی مثل htc صرفاً یک تولید کننده خوب گوشی‌ و گوشی خوبند که مخاطبین خودشون رو دارند که تعدادشون به صورت چشمگیر کم و زیاد نمیشه. نقطه ضعف اونها نداشتن نوآوری هست که بتونه در دنیای ابزارهای همراه یک موج ایجاد کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH