صفحه نمایش آیفون خود را با این سایت سفارشی کنید!

از یک شکل بودن صفحه آیفون خود خسته شده‌اید؛ هیچ شکی وجود ندارد که اندروید در زمینه سفارشی سازی در جایگاه بهتر و بالاتری نسبت به iOS می‌ایستد و در واقع iOS به گرد پای اندروید هم نمی‌رسد. غیر از امکان استفاده از لانچرها و تغییر کلی شکل و شمایل سیستم عامل، کاربران اندروید قادرند آیکن‌هایشان روی صفحه خانه را آنجور که می‌خواهند چیدمان کنند.

البته راه کارهایی برای کاربران iOS هم در نظر گرفته شده است. مثلا Makeover.io ! این سایت رایگان آیکنهای سفارشی می‌سازد که هر کدام از آنها متعلق به بخشی از صفحه نمایش شما هستند. همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، این سرویس جایگاه هر یک از آیکنها را به شما نشان می‌دهد. زمانی که هر آیکن در مکان مناسب خودش باشد، شما یک فضای شبه خالی می‌بینید که که هیچ آیکنی در آن قابل رویت نیست.

12547

برای استفاده از این سایت باید والپیپر خود را به یکی از والپیپرهای انتخابی خود سایت تغییر دهید یا اینکه فرایند آپلود والپیپر را گذرانده و منتظر بمانید که سایت آیکنها را بسازد.
مشخصا این راه کار کمی طولانی و ناکامل است، ولی فعلا از هیچی بهتر است.

4 در مورد “صفحه نمایش آیفون خود را با این سایت سفارشی کنید!”

  1. براى من که هیچ وقت تکرارى نشده.آیکون هاى iosطورى است که با تغییر یک والپیپر کل گوشى تغییر میکنه.و در مورد نظر مشترى که گفتید اپل اهمیت نمیده اگه واقعا اپل بد بود و اهمیت نمیداد کسى طرف گوشى هاش نمیرفتن چون مردم حق انتخاب دارند و اگه بد بودiphone 6پرفروش ترین گوشى نمیشد.

  2. چه عجب اپل دست از یک دندگی برداشت و بالاخره به نظر مشتری هم اهمیت داد. البته مثل حق رای دادن به خانم ها در عربستان میمونه. حالا تا مشتری ها بتونن به دلخواه دسکتاپ گوشیشونو توی اپل ویرایش کنن خیلی راه دارن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH