گرد همایی خانواده بزرگ ایسوس برگزار شد

asus-seminar-2

چند روز پیش و در مراسم بزرگی که در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار گردید، ایسوس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در دنیای IT، اقدام به برگزاری گردهمایی با حضور خانواده بزرگ ایسوس و همچنین اصحاب رسا نمود. هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر  از نمایندگان برتر و همچنین اصحاب رسانه، به پاس یک سال تلاش بی وقفه و همچنین همیاری و همکاری متقابل بوده است.

این گرد همایی بزرگ در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال 93 در باشگاه دیپلماتیک تهران و با حضور بیش از 1000 نفر از نمایندگان ایسوس ،اصحاب رسانه و تعدادی از مصرف کنندگان محصولات ایسوس برگزار شد. در ابتدای این مراسم لئون یو مدیر منطقه‌ای ایسوس به همراه امیر سلطان آرا مدیر توسعه و تجارت  بازار ایسوس در ایران  ضمن تشکر و تقدیر از حضار، به تشریح فلسفه وجودی ایسوس  و سیاست‌های کلی این شرکت در بازار ایران پرداختند.

asus-seminar-1

در ادامه این مراسم از 7 تامین کننده برتر کالای ایسوس در ایران و 3 شرکت برتر در زمینه فروش به کاربر نهایی و همچنین تعداد دیگری از نمایندگان ایسوس از اقصا نقاط کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین 4 نفر از برندگان جشنواره نوروزی ایسوس (هفته دوم) نیز جوایز خود را در این مراسم دریافت نمودند.

asus-seminar-3

این گردهمایی بزرگ با برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای بیش از 100 جایزه به حضار و همچنین دیگر مراسم جذاب و سرگرم کننده به پایان رسید.

2 در مورد “گرد همایی خانواده بزرگ ایسوس برگزار شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH