نکسوس بعدی پردازنده هواوی را به عنوان قلب تپنده پذیرا خواهد بود!

بر اساس گزارش و شایعه منتشر شده از سوی یک رسانه چینی نکسوس بعدی کمپانی گوگل را شرکت چینی هواوی تولید خواهد کرد که با این اوصاف پردازنده HiSilicon این کمپانی نیز جایگزین کوآلکام خواهد شد. تولید کننده پردازنده‌های هواوی خود شرکت قدرتمندی است که تاکنون محصولات بسیار خوبی را تولید کرده که بستر تمام آن‌ها اسمارت فون‌های هواوی هستند که به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید این شرکت نیز از پردازنده Kirin 930 استفاده خواهد کرد.

Huawei-Ascend-P8s-metal-chassis

به اساس گزارش منتشر شده از سوی رسانه چینی این شرکت بر روی محصول گوگل نیز که نکسوس نامیده خواهد  شد از همان پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد که انتظار داریم در هواوی اسند P8 مشاهده کنیم که به احتمال زیاد Kirin 930 نامیده خواهد شد. البته انتظار طراحی مشابهی را بین این محصول و نکسوس گوگل که فعلا نمی‌دانیم چه اسمی خواهد داشت (شاید نکسوس 7) داریم.

Huawei-Ascend-P8s-metal-chassis-(1)

پردازنده مذکور از نوع 16nm و 64 بیتی است و هشت هسته دارد که چهار هسته آن را Cortex-A57 و چهار هسته دیگر را Cortex-A53 تشکیل می‌دهد و احتمال می‌رود که نهایت فرکانس هر هسته نیز 2.0 گیگاهرتز باشد. شایعات دیگر نیز حاکی از سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی بر روی این محصول هستند که با این اوصاف شاهد یک نکسوس قدرتمند دیگر از سوی گوگل خواهیم بود.

6 در مورد “نکسوس بعدی پردازنده هواوی را به عنوان قلب تپنده پذیرا خواهد بود!”

  1. اتفاقا هواوی حرف زیادی برای گفتن داره…نکسوس ها محصول مستقیم گوگل به بازارند و وقتی شرکتی میاد و نظر گوگل رو جلب میکنه و گوگل دست همکاری بهش میده نباید اون شرکت رو پیش پا افتاده قلمداد کرد…ضمن اینکه هواوی برای همه اقشار جوامع در دنیا محصول ارایه کرده کاری که اکثر برندها انجام ندادن و این واقعا قابل تحسینه…

  2. نگو کیفیت قربانی سود..شعار هواوی اتفاقا سود کمتر و فروش بیشتر هست.من 600 دادم یه هانر 3c خریدم باور کن تا نوت 2 پدرم بخواد بخودش بیادو بجنبه هانار فوری سیستمش بالا میادو خیلی سریعتر از نوت 2 اپلیکیشنهایی مثل دوربین یا وایبرو باز می کنه.دیگه گذشت اون دوران که همه هواوی رو مسخره می کردن.هواوی تنها کمپانیه که تقریبا خود کفاست و فقط دوربیناشو از سونی می خره.با پی هفت تا حالا عکس اینداختی?من دوربینشو تست کردم.فراتر از حد تصورم بود..عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH