اچ‌تی‌سی در این هفته دو اسمات فون با نمایشگر QHD را معرفی خواهد کرد!

چند صباحی است که اچ‌تی‌سی نیز همانند سامسونگ بازار شایعات را داغ کرده است و روزانه اسمارت فون‌های این شرکت در صدر خبر‌ها قرار دارند. امروز نیز اخبار و شایعات جدیدتری از سوی یک رسانه چینی منتشر شده است که حاکی از معرفی چند محصول جدید از سوی این شرکت هستند که وان E9 و وان M9 پلاس نامیده خواهند شد.

HTC-Logo-HD-AH-9

مدت زمان نسبتا زیادی است که شایعات در خصوص نسخه بزرگ‌تر و پلاس پرچم‌دار اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسد و گویا این بار رسما اچ‌تی‌سی تصمیم دارد در طول هفته آینده این اسمارت فون را معرفی کرده و به دید عموم بگذارد. بر اساس اخبار منتشر شده اچ‌تی‌سی وان E9 و وان M9 پلاس هر دو مشخصاتی شبیه به یکدیگر خواهند داشت و بدنه آن‌ها نیز به ترتیب از پلاستیک و فلز ساخته خواهد شد.

اگر بخواهید دقیق‌تر با مشخصات این محصولات آشنا شوید باید بگوییم که اچ‌تی‌سی وان E9 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD خواهد داشت و با پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT6795 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 20 مگاپیکسل دوربین روانه بازار خواهد شد و قیمتی 480 دلاری خواهد داشت.

اچ‌تی‌سی M9 پلاس نیز به احتمال زیاد دارای همین مشخصات است تنها نمایشگری 5.2 اینچی خواهد داشت!

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هیچ کدام از این محصولات فعلا توسط کمپانی تولید کننده به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند اما تقریبا مطمین هستیم که شاهد این دو محصول در طول هفته‌های آینده خواهیم بود.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی در این هفته دو اسمات فون با نمایشگر QHD را معرفی خواهد کرد!”

  1. صفحه نمایش اچ تی سی همین FULL HD هم خیلی خوبه.. واقعا بنظر من نیازی به QHD نیست. فقط شارژ بیشتری مصرف میکنه… چشم انسان فرق بین QHD و FULL HD رو نمیتونه تشخیص بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH