ال‌جی بالاخره یک اسمارتفون ویندوزفونی می‌سازد

LG_LOGO1

مایکروسافت تنها کمپانی نیست که اسمارت فون‌های ویندوزفونی می‌سازد. هستند دیگر کمپانی‌هایی که اسمارت فون‌های ویندوز فونی دارند، ولی چون بیشتر در خانه ارائه می‌شوند، به شهرت و محبوبیتی که باید، نمی‌رسند.

شایعاتی از اینکه کمپانی‌هایی مثل سامسونگ یا ال‌جی در پی ساختن اسمارت فون‌های ویندوز فونی باشند به گوش می‌رسد. هندست‌هایی که احتمالا در سرتاسر دنیا عرضه خواهند شد.

با اینکه ال‌جی تمام تلاشش را می‌کند که حرفی از این موضوع نزند، یک اسمارتفون ویندوزی از این کمپانی روی AdDuplex  اواخر سال گذشته ظاهر شد که اخیرا به  Global Certification Forum آمده و این نشان می‌دهد که ال‌جی دوست دارد بالاخره بعد از گمانه زنی‌های فراوان این هندست را عرضه کند.

LG VW820 یک هندست ویندوز فونی برای اوپراتور وریزون است. از آنجایی که این هندست در GCF تایید شده، انتظار داریم آن را در بازار ببینیم.

LG VW820 همانطور که انتظار می‌رفت، یک دستگاه ارزان قیمت و البته پایین رده است که دارای مشخصاتی چون یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 480×854 پیکسل بوده که از شبکه‌های FDD-LTE 1900 (B2) / 1700 (B4) / 700 (B13) MHz CDMA2000 1900 (BC1) / 800 (BC0) MHz  پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه همانطور که پیش از این هم گفتیم برای اوپراتور بیسیم وریزون عرضه خواهد شد و فعلا حرفی از عرضه جهانی آن زده نشده است.

کمپانی امیدوار است که این دستگاه بتواند به اندازه کافی سود آور باشد تا انگیزه‌ای برای تولید بیشتر دستگاه‌های ویندوزی شود.

 

2 در مورد “ال‌جی بالاخره یک اسمارتفون ویندوزفونی می‌سازد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH