فروشگاه بزرگ اچ‌تی‌سی در پاساژ چارسو افتتاح شد

htc-shop-4

عصر امروز و در مراسمی که در مجتمع وسیع چارسو برگزار گردید، فروشگاهی بزرگ که مختص به گوشی‌های اچ‌تی‌سی با گارانتی یاس است، افتتاح شد. پیش از این هم برندهای دیگری همچون ال‌جی، سامسونگ، آرین و… اقدام به افتتاح فروشگاه‌های خودشان در این پاساژ بسیار بزرگ و مجهز کرده بودند که گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان را از آن‌ها خواندید. حال این بار نوبت به برند معروف اچ‌تی‌سی به همراه نماینده اصلی آن یعنی شرکت یاس جهان رسید تا از فروشگاه اختصاصی محصولات این برند تایوانی در طبقه همکف چارسو رونمایی کند.

htc-shop-9

به گفته محمد ریش‌پور، مدیر فروش و قائم مقام مدیر عامل یاس، در این فروشگاه تنها گوشی‌های اچ‌تی‌سی با گارانتی اصلی فروخته خواهد شد و البته لوازم جانبی این برند را نیز می‌توانید از آنجا تهیه کنید. همچنین دارندگان گوشی‌های اچ‌تی‌سی می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، به رایگان اقدام به نصب نرم‌افزار کنند و حتی بدین خاطر لازم نیست که حتما گوشی آن‌ها گارانتی یاس داشته باشد. البته این اقدام در حال حاضر انجام شده و دایمی نخواهد بود.

htc-shop-5

گفتنی است که شرکت یاس، یکی از قدیمی‌ترین وارد کنندگان رسمی و نماینده اچ‌تی‌سی در ایران است که مدیر عامل آن، محمود سفار، به واردات قانونمند و ارایه خدمات مناسب در بازار معروف بوده و تاکید ویژه‌ای بر مبارزه با قاچاق این کالا در کشور دارد.

htc-shop-3

حال با افتتاح این فروشگاه اختصاصی اچ‌تی‌سی در کشور بایستی دید که خریداران تا چه میزان از کالاهای این شرکت در کشور استقبال خواهند نمود.

htc-shop-8 htc-shop-6 htc-shop-7 htc-shop-2 htc-shop-1

17 در مورد “فروشگاه بزرگ اچ‌تی‌سی در پاساژ چارسو افتتاح شد”

  1. سلام خسته نباشید .خواهشا هرکسی که میتونه کمک کنه ممنون میشم.من گوشی htc desire 816 x دارم رنگ نارنجی،تک سیم فور جی،فوق العاده گوشی خوبیه من دو سه سالی میشه که دارمش.حدود یکسال پیش ال سی دیش شکست.هرجا بردم برای عوض کردنش تاچش کند کار میکرد و دلیلش بخاطر هم ورژنی نبودن السیدی بود.که بعد فهمیدم که اصلش پیدا نمیشه گفتن روکار پیدا کنم که متاسفانه پیدا نشد.از شرکت خارجی ebay پرسیدم داشتن ولی چون هزینش زیاد میشد نگرفتم و برای چند ماهی بیخیال شدم وچون خاطر این گوشی رو میخوام تتو فکر درست کردنش هستم.خواهشا کمک کنیییییییییید.گوشیه خیلی برام ارزشمنده شاید باورتون نشه ولی این گوشی رو دوسال پیش دوستم بهم داد و متاسفانه تنها چیزی که ازش برام مونده همینه،ممنون میشم درک کنید. فقط دوستان عزیز کمکم کنید.

  2. سلام میخواستم بدونم در حال حاضر گوشی htc one a9 با ظرفیت ۱۶ گیگ موجود هست با چه قیمتی.
    ممنون از پاسخگویی

  3. یادش بخیر در افتتاح فروشگاه آرین منم اونجا بودم و با آقای گلکار ملاقات کردم. بهترین افتتاحیه رو آرین داشت انصافا. فکر کنم htc با گارانتی آرین از htc با گارانتی یاس ارزونتر باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH