اسپیکر هوشمند Hub Robot

محصولی جنجالی‌تر از ال‌جی G4 در راه است!

اگر فکر می‌کنید که ال‌جی G4 جنجالی‌ترین محصول این کمپانی کره‌ای در طول سال 2015 خواهد بود باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. آقای Cho Jun-ho در کنفرانس ال‌جی مدعی شد که این کمپانی در حال کار برای محصولی است که در نیمه دوم سال 2015 رسمی خواهد شد و محصولی فراتر از سری G ال‌جی خواهد بود.

AH-LG-Logos-5.jpg1

با این اوصاف گویا ال‌جی تصمیم دارد وارد بازار فبلت‌ها شود و جنجالی دوباره به پا کند. پرچم‌دار فعلی این شرکت محصولی خارق العاده است و از دیدگاه آقای Cho Jun-ho محصول جدید چیزی فراتر خواهد بود پس باید انتظارات را تا حد بسیار زیادی بالا ببریم. زیراکه وی معتقد است که محصول جدید اگرچه شاید بهترین دستگاه نباشد (داره ناز میکنه) اما صفحه نمایش، دوربین و رابط کاربری بسیار خوبی خواهد داشت.

روز گذشته نیز اخباری در خصوص محصولی با شماره کد LS770 منتشر شده که احتمال می‌رود فبلتی از سوی ال‌جی باشد که از صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره می‌برد. اگرچه این اولین باری نیست که ال‌جی وارد بازار فبلت‌ها می‌شود و سری G Pro یک نمونه موفق برای این موضوع هستند اما باید منتظر باشیم تا ببینیم که ال‌جی چه محصولی را برای نیمه دوم سال جاری میلادی ترتیب دیده است.

5 در مورد “محصولی جنجالی‌تر از ال‌جی G4 در راه است!”

  1. من که چند ماهه G2 mini دارم خیلی راضیم .رابط کاربری توپ ، دوربین عالی ، باتری قوی ، ظاهر زیبا و خوشدست…
    حالا ببین اونایی که G3 دارند چه حالی میکنند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH