عملکرد باتری اپل واچ چگونه است؟

بعد از وقفه‌ای حدود چهار ماهه کمپانی اپل دست به کار شد و اولین ساعت هوشمند خود را به‌صورت رسمی معرفی کرد که محصولی است زیبا و شکیل که قدرت مناسبی نیز دارد و می‌تواند در کنار آی‌فون شما به خوبی بدرخشد. اپل در طول کنفرانس خبری خود اعلام کرد که باتری اپل واچ قادر خواهد بود که یک روز کامل را که حدود 18 ساعت است (البته از دیدگاه اپل، چون روز کامل 24 ساعت است) به خوبی شارژدهی کند و مشکلی برای کاربر نداشته باشد.

apple-watch

با در نظر داشتن اینکه اغلب کمپانی‌های تولید کننده در خصوص محصول جدید خود اغراق می‌کنند پس برآن شدیم تا نماینده تازه متولد شده اپل را به چالش بکشیم و طول عمر باتری آن را بسنجیم.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد باتری این محصول باید بگوییم که در طول تست‌ها، این اسمارت واچ توانست تا 90 بار روشن کردن صفحه، 90 هشدار، 45 دقیقه استفاده از اپلیکیشن و 30 دقیقه پخش موسیقی از طریق بلوتوث پاسخ دهد که در کل راضی کننده بود و اگر با این ساعت کاری نداشته باشید می‌تواند تا 78 ساعت نفس بکشد. در تست‌های کامل‌تر نیز عملکرد باتری دستگاه به شرح زیر بود:

پخش مداوم موسیقی: 6.5 ساعت

کار سنگین به همراه استفاده از سنسور ضربان قلب: 7 ساعت

علاوه بر این شارژ شدن کامل این دستگاه نیز حدود 2.5 ساعت طول می‌کشد که این زمان تا شارژدهی 80 درصدی چیزی در حدود 1.5 ساعت است.

4 در مورد “عملکرد باتری اپل واچ چگونه است؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH