SSD که اپل در مک‌بوک جدید به آن می‌نازد ساخته سامسونگ است!

هفته پیش کمپانی اپل کنفرانس خبری‌ای را با محوریت اپل واچ برگزار کرد اما این کنفرانس تنها به ساعت هوشمند این شرکت اختصاص نداشت و اپل در کنار آن مک‌بوک جدید خود را نیز معرفی کرد که نسبت به نسل‌های قبلی ارتقا قابل توجهی داشت.

ifixit-macbook-air-ssd-2015-03-12-01

اپل در طول کنفرانس خبری اعلام کرد که سرعت مک‌بوک جدید در ثبت و خواندن اطلاعات حدود 2 برابر نسل قبلی است اما همانند همیشه به اعلام مشخصات کلی اکتفا نمود و نفهمیدیم که چرا این لپ‌تاپ جدید سرعت SSD بیشتری دارد اما از آن جایی که وب‌سایت iFixit برای این گونه موارد ساخته شده است پس او نیز بر وظیفه خود آگاه است و مدت کوتاهی پس از معرفی مک‌بوک جدید توانست بطن آن را بشکافد و به درونش دسترسی یابد.

اما در این کالبد شکافی اطلاعات جالبی به دست آورد و تقریبا پشت دو برابر شدن سرعت مک‌بوک گویا کمپانی‌ای از دیار کره با نام سامسونگ ایستاده است و این بار اپل هارد خود را به SanDisk نسپارده و سامسونگ را ارجح‌تر یافته است و در واقع این همان دلیلی است که لپ‌تاپ جدید اپل سرعت هارد دو برابر بیشتر نسبت به گذشته دارد.

ifixit-macbook-air-ssd-2015-03-12-02

مک‌بوک ایر 12 اینچی جدید از پردازنده و گرافیک HD6000 استفاده می‌کند که در کل قدرت مناسبی را به آن می‌دهند و علاوه بر  این سرعت خوب SSD دستگاه نیز می‌تواند برای اغلب کاربران جالب و خوش‌آیند باشد. در SSD جدید که توسط سامسونگ ساخته شده است اطلاعات با سرعت 1,285 مگابایت برثانیه انتقال می‌یابند.

7 در مورد “SSD که اپل در مک‌بوک جدید به آن می‌نازد ساخته سامسونگ است!”

  1. نمیشه که بگى چون چیپ هاى سرىAرا سامسونگ براى اپل میسازه پس سامسونگ از اپل سره.اپل طرح و ساختارcpuهاش را به سامسونگ میده و سامسونگ هم اون هارا میسازه.شایدsandiskهم تکنولوژى ساختcpuمورد نظر اپل را نداسته اپل هم به سامسونگ سپرده.

  2. بله سامسونگ ابر قدرت غیر قابل انکار تکنولوژیه
    ازتون خواهش میکنم خبر مربوط به تبدیل شدن سامسونگ به دومین برند باارزش دنیا رو پوشش بدید
    منبع سم موبایل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH