نکسوس ۶ با اندروید 5.1 سریع‌تر عمل می‌کند!

Android-5-1-Lollipop-Update-Makes-the-Nexus-6-Runs-a-Lot-More-Smoother-475757-2

چند روز قبل اعلام شد که نسخه 5.1 اندروید منتشر شده‌است و کاربران نکسوس 6 توانستند گوشی خود را به این نسخه از اندروید آپدیت کنند. گوگل جزییات تغییرات به وجود آمده را بدین شرح اعلام کرده‌است: رفع مشکلات امنیتی، پشتیبانی از سیمکارت‌های متعدد و تماس‌های صوتی با کیفیت HD در دستگاه‌هایی که از این نوع تماس پشتیبانی می‌کنند. از دیگر پیشرفت‌های این آپدیت می‌توان به امکان مدیریت شبکه‌های وای‌فای و بلوتوث از طریق تنظیمات سریع اشاره کرد.

گوگل اطلاعاتی مبنی بر بهبود کاربری در این آپدیت منتشر نکرده‌است ولی کاربران تخصصی پس از نصب این آپدیت بر روی نکسوس 6 شاهد بهبود عملکرد نسبی این اسمارتفون بودند و به نظر می‌رسد هر چهار هسته پردازشی پردازنده اسنپدراگون آن همیشه فعال خواهند بود و به اجرای فرامین با سرعت بیشتری پاسخ می‌دهند.

Android-5-1-Lollipop-Update-Makes-the-Nexus-6-Runs-a-Lot-More-Smoother-475757-5

استفاده از تلفن هوشمند زمانی لذت بخش است که باتری آن در مواقع نیاز در خدمت شما باشد و گوگل نیز با توجه به این مسئله پس از هر آپدیت نرخ استفاده پردازش‌های غیرمفید را کم می‌کند تا شارژدهی باتری اسمارت‌فون شما بهبود یابد در این آپدیت نیز استفاده از باتری بهینه‌تر از قبل شده است.

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با بهبود سیستم عامل خود و کم کردن اشکالات آن در نسخه‌های بعدی دل کاربران دیگر پلتفرم‌ها را بدست بیاورد ولی باید توجه کرد که انتشار این آپدیت‌ها برای همه‌ دستگاه‌ها روند طولانی را طی می‌کند و فقط کاربران نکسوس‌ها آن را بدون دردسر دریافت می‌کنند.

2 در مورد “نکسوس ۶ با اندروید 5.1 سریع‌تر عمل می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH