قدرتمندترین گوشی‌هایی که سال 1394 وارد بازار می‌شوند!

کم کم صدای پای بهار می‌آید و در حال وارد شدن به سال 1394 هستیم (سال نو هم مبارک). در این مقاله قصد داریم تا برای شما گلچینی از بهترین گوشی‌های بازار که در سال 1394 معرفی و وارد بازار خواهند شد، معرفی کنیم تا اگر قصد دارید که در این سال برای خودتان یک پرچمدار بخرید، بهترین و قدرتمندترین‌ها را بشناسید!

ال‌جی G4

LG-G4-concept

ال‌جی در کنگره جهانی موبایل پرچمدار جدیدی معرفی نکرد، زیرا مدیران این شرکت اعلام کردند که قصد دارند برای پرچمدارشان یعنی G4 وقت بیش‌تری بگذارند. طبق شایعاتی که درباره پرچمدار جدید ال‌جی به گوش می‌رسد، در بخش طراحی G4 نیز مانند برادرانش زیبا و ظریف خواهد بود؛ چیپ‌‎ست اسنپدراگون 810، 3 گیگ رم و جی‌پی‌یو آدرنو 430 سخت افزار این گوشی را تشکیل می‌دهند. در بخش دوربین، یک لنز 16 مگاپیکسلی در کنار یک فلش قدرتمند برای این گوشی تعبیه شده است. اما یکی از سوپرایزهای ال‌جی برای کاربران، اسکنر اثر انگشت و صفحه نمایش خمیده است. همه این مشخصات در کنار پشتیبانی خوب ال‌جی باعث می‌شود که G4 را یکی از غول‌های سال بنامیم!

اکسپریا Z4 و اکسپریاZ4 ULTRA

sony-xperia-z4-ultra-leak-490x275

بعد از اینکه سونی هر 6 ماه یک بار یک پرچمدار معرفی می‌کرد، کاربران اعتراضات زیادی به مسئولان این کمپانی داشتند تا اینکه بالاخره سونی این عادت را بعد از معرفی نکردن پرچمدار در MWC ترک کرد و قرار است چند ماه دیگر پرچمدار جدیدش را معرفی کند. طبق اخبار منتشر شده، سونی قصد دارد دو پرچمدار معرفی کند، یکی را با صفحه نمایش 5.2 اینچی و دیگری با صفحه 6 اینچی!

در بخش طراحی، این‌بار سونی از حاشیه‌های دور صفحه نمایش کاسته و بر زیبایی محصولش افزوده است! در بخش سخت افزار هر دو گوشی دارای چیپ‌ست اسنپ 810 و 3 گیگ رم خواهند بود. Z4 نیز همچون برادرانش دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی در بخش دوربین است. با توجه به اینکه سونی در بخش سخت افزار و طراحی برای این دو گوشی کم نگذاشته، باید هر دوی آن‌ها را جزء بهترین گوشی‌های هوشمند سال دانست.

لومیا 940

405a219eeaf47613c0ba124baea176c9_XL

بعد از اینکه نام مایکروسافت جایگزین نوکیا بر روی محصولات ویندوزفونی شده است، این کمپانی گوشی‌های ارزان قیمت خوبی را روانه بازار کرده است. حالا خبرها حاکی از معرفی یک پرچمدار از سوی مایکروسافت در کنفرانس اختصاصی این کمپانی است. این پرچمدار که لومیا 940 نام دارد، اولین گوشی دارای ویندوزفون 10 خواهد بود و در کنار آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810، 2 گیگ رم، دوربین 20 مگاپیکسلی، اسکنر چشم و یک باتری قدرتمند بهره می‌برد. با توجه به طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمند و پشتیبانی عالی مایکروسافت، لومیا 940 را می‌شود یکی از محصولات تاپ سال دانست.

هواویP8

no.1-p8-2-700x325

هوآوی را می‌شود یکی از شرکت‌های بزرگ بخش تلفن همراه نامید که به سرعت در حال پیشرفت است. هوآوی بعد از موفقیتی که در تولید P6 و P7 داشت، تلاش می‌کند تا نسل جدید این دو محصول را با طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمند و کیفیتی بهتر عرضه کند. پردازنده این گوشی 8 هسته ای kirin 930 است. در کنار آن 3 گیگ رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5.2 اینچی و باتری 2600 میلی‌آمپری از مشخصات دیگر این محصول هستند. P8 با توجه به طراحی زیبا و سخت افزار قابل قبول، می‌تواند رقیبی جدی برای Z4 و G4 باشد!

اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس

htc-one-m9-live-3-640x360-600x256در کنگره جهانی موبایل امسال، اچ‌تی‌سی از پرچمدار جدیدش با نام ONE M9 پرده برداشت، اما حالا این کمپانی قصد معرفی یک گوشی قدرتمند دیگر را نیز با نام وان M9 پلاس دارد! وان M9 پلاس، یک نسخه بزرگ‌تر و با امکانات جدیدتر از نسخه اصلی پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی بوده که  یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت و بزرگ‌تر را نسبت به نسخه اصلی داراست!

یکی از بخش‌های مهم گوشی، دوربین جلوی آن است که یک لنز 13 مگاپیکسلی برایش تعبیه شده است. اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس یک پردازنده 64 بیتی MediaTek MT6795 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که این خود می‌تواند محصولی قدرتمند از سوی اچ‌تی‌‌سی باشد. به این مشخصات یک حسگر اثر انگشت را نیز اضافه کنید؛ یک محصول شکیل و قدرتمند!

در کنار محصولاتی که نام بردیم، آی‌فون 6S، گلکسی نوت 5، گلکسی S7 و چندین محصول دیگر نیز در سال 94 معرفی خواهند شد که فعلا اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر نشده است.

به نظر شما چه محصولات دیگر باید در این لیست قرار می‌گرفتند؟

9 در مورد “قدرتمندترین گوشی‌هایی که سال 1394 وارد بازار می‌شوند!”

  1. نويد شعبانى

    فکر نکنم الان وقتش باشه اینو بگم
    اما بهترین گوشى هاى 1393 هم به ترتیب Iphon 6+ , سامسونگ کلگسى نوت 3 و هواوى بوده

  2. رضا غفوریان

    سونی با z4 !
    معرکست حیف که گرون در میاد.
    و لومیا 940 هم کاش از 5 اینچ یکمی بزرگتر باشه به یاد 1520
    همشون عالین ولی من گوشی چینی نمیخرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH