تبلت سامسونگ گلکسی Tab A به همراه S-Pen رسما معرفی شد!

روز گذشته اخباری در خصوص تبلت‌های جدید کمپانی سامسونگ منتشر شد اما هیچ کدام از آن‌ها رسمی و تایید شده نبودند اما امروز این غول کره‌ای رسما تبلت میان‌رده خود را با نام گلکسی تب A معرفی کرد که صفحه نمایشی 9.7 اینچی دارد که وضوح تصویر 1024 در 768 را ارایه می‌دهد و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 410 انجام می‌شود که هر هسته بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز قفل شده است.

1.5 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول اختصاص یافته و یک دوربین 5.0 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2.0 مگاپیکسلی در بخش جلویی جای گرفته است که دریچه این محصول به دنیای بیرون هستند. سیستم عامل گلکسی تب A نیز نسخه 4.4.4 از پلتفرم محبوب اندروید است.

Galaxy-Tab-A-1

علاوه بر این سامسونگ بر روی تبلت جدید خود یک قلم هوشمند S-Pen قرار داده است (در نسخه‌ای متفاوت) که به همراه اپلیکیشن مخصوص آن می‌تواند تجربه جالبی را برای کاربرانش فراهم کند. کاربران از طریق این قلم می‌توانند یادداشت برداری کنند و یا دستگاه را در حالت کودک قرار داده و آن را در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

مدیر بخش بازاریابی سامسونگ در این خصوص می‌گوید که این شرکت تحقیقات زیادی را برای این محصول کرده است و در واقع این تبلت 9.7 اینچی برای فعالیت‌هایی نظیر وب‌گردی، مطالعه روزنامه و مجلات و… توسعه یافته و تلاش‌های زیادی نیز برای این امر از سوی سامسونگ صورت گرفته است.

گلکسی تب A از اوایل ماه می در هلند قابل خریداری خواهد بود که این کمپانی آن را در سه نسخه روانه بازار می‌کند. نسخه  16 گیگابایتی آن با Wi-Fi حدود 299 یور قیمت خواهد داشت و نسخه 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE حدود 369 دلار قیمت دارد. اما اگر بخواهید تبلت شما دارای قلم هوشمند باشد، می‌بایست برای این نوع تبلت که 16 گیگابایتی است و از Wi-Fi نیز پشتیبانی می‌کند حدود 349 یورو بپردازید.

3 در مورد “تبلت سامسونگ گلکسی Tab A به همراه S-Pen رسما معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH