مایکروسافت حداقل سخت‌افزار لازم برای ویندوز 10 در گوشی‌ها را منتشر کرد!

مایکروسافت با معرفی ویندوز 10 توانست تمامی کاربران خود را دوباره شیفته محصول خود سازد و قدرتش را به رخ سایر سیستم عامل‌ها بکشد. در این نسخه پلتفرم با سخت افزار به بهترین شکل ممکن بهینه شده است و در واقع در ویندوز 10 می‌توان با سخت افزار نه چندان قدرتمند کار‌های زیادی را انجام داد که در ویندوز فون 8 چنین امکانی میسر نبود.

اکنون مایکروسافت اطلاعاتی از یک اسمارت فون ویندوزی منتشر کرده است که از ویندوز 10 استفاده می‌کند و در واقع حداقل مشخصات مورد نیاز برای یک اسمارت فون است اما بر اساس همین بهینه سازی مناسب، از سخت افزار ضعیفی استفاده می‌کند ولی با همین مشخصات می‌تواند تا یک صفحه نمایش 7.99 اینچی را پوشش دهد. در مشخصات جدید، دستگاه از حافظه رم 512 مگابایتی بهره می‌برد و 4 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص یافته و از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا نیز استفاده می‌کند.

Windows-10-Phone-Hardware-Requirements-620x312

مایکروسافت توانسته با ایجاد رابطه بین وضوح تصویر صفحه نمایش و حافظه رم رابطه خوبی را به‌وجود آورد. به این معنی که اگر دستگاه شما 2 گیگابایت حافظه رم داشته باشد، گوشی می‌تواند تصاویر را با وضوح فول اچ‌دی نمایش دهد و برای رزلوشن QHD نیز دستگاه می‌بایست 3 گیگابایت حافظه رم داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق تصویر بالا وارد عمل شوید.

1 در مورد “مایکروسافت حداقل سخت‌افزار لازم برای ویندوز 10 در گوشی‌ها را منتشر کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH