سونی اکسپریا J1 کامپکت رسما معرفی شد، میان‌رده اما قدرتمند!

چند صباحی است که کمپانی سونی سود چندان در زمینه اسمارت فون‌ها ندارد و ماه گذشته اعلام کرده بود که از این پس تمرکز کمتری بر روی میان‌رده‌ها خواهد داشت اما در طول این ماه یک میان‌رده جدید از سوی شرکت مذکور معرفی شد و امروز نیز ژاپن میزبان یک اسمارت فون خوش ساخت دیگر از سوی سونی بود.

Xperia-J1-Compact_3-640x341

این اسمارت فون جدید اکسپریا J1 کامکپت نام دارد که با شماره مدل D5788 شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند از صفحه نمایشی 4.3 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی بهره می‌برد که در بخش پشتی آن یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS قرار گرفته است و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 800 انجام می‌شود که هر هسته فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Adreno 330 انجام می‌شود که در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی، سخت افزار مناسب و قدرتمندی را دارا است.

Xperia-J1-Compact

یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی نیز در بطن این اسمارت فون تازه متولد شده قرار گرفته است که وظیفه تامین انرژی آن را برعهده گرفته است. شکل و شمایل کلی دستگاه نیز خوش ساخت و همانند همیشه زیبا است و سونی آن را در 20 آوریل (31 فروردین) با قیمت 454 دلار روانه بازار خواهد کرد. البته پیش فروش این محصول نیز از 27 مارس (7 فروردین) شروع خواهد شد. نظر شما در خصوص محصول جدید سونی چیست؟

Xperia-J1-Compact_16

8 در مورد “سونی اکسپریا J1 کامپکت رسما معرفی شد، میان‌رده اما قدرتمند!”

  1. حسین باقری

    مشخصاتش مث زد1 کامپکته…

    ولی فریم دورش شبیه زد3 کامپکت !!!

    گوشی خوبی میتوانه باشه ولی نه با این قیمت !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH