عرضه رسمی اندروید 5.1 برای نکسوس 10

 

Inside A Nintendo Store As the Co. Wins Appeals Over Wii

محصولاتی که به‌صورت مستقیم با نظارت شرکت گوگل به بازار عرضه می‌شوند معمولا بهترین خدمات را در زمینه سیستم‌عامل اندروید دارند و در همین راستا نیز شاهد عرضه رسمی اندروید 5.1 برای نکسوس 10 هستیم.

سیستم‌عامل اندروید در نسخه 5 خود با بازخوردی دوگانه روبرو بود، نخستین محصولاتی که بسته به‌روزرسانی به این سیستم‌عامل را دریافت کردند همگی در سری نکسوس جای داشتند ولی مشکلات از همین جا آغاز شد. یکی از نخستین مدل‌هایی که به اندروید 5 مجهز شد تبلت نکسوس 7 بود که به علت دارا بودن تنها 1 گیگابایت رم و مصرف بسیار بالای رم در نسخه 5 اندروید با مشکلاتی در کارکرد روبرو شد. در این میان این امر موجب نشد تا گوگل از عرضه نسخه‌های جدید اندروید به‌صورت بسته به‌روز رسانی بر روی این دستگاه دست بردارد و حتی به‌روزرسانی به نسخه 5.01 اندکی شرایط این دستگاه را بهبود بخشید.

در این میان با توجه به وجود تبلت نکسوس 10، عملا قدرت اصلی اندروید 5 بر روی این دستگاه به خوبی نشان داده شد و سرانجام بسته به‌روزرسانی به اندروید 5.1 نیز پس از انتظاری کوتاه مدت برای این تبلت نیرومند ارائه گردید. این بسته به‌روزرسانی بر اساس اعلام شرکت گوگل، 104 مگابایت حجم دارد و دارندگان این تبلت پیام دانلود آن را در قالب یک نوتیفیکیشن دریافت خواهند کرد.

این نسخه از اندروید لالی‌پاپ به نسبت بسته 5.02 دارای کیفیت بسیار بهتری است و بسیاری از باگ‌های شناسایی شده، در این نسخه از اندروید رفع شده‌اند. این بسته با نام LMY47D عرضه شده است و باید دقت داشته باشید که قبل از اقدام برای نصب آن حتما از حداقل 50 درصد شارژ داشته باشید.

براساس شرایط عرضه این بسته به‌روز رسانی، ممکن است برخی از دارندگان نکسوس 10 هنوز آن را دریافت نکرده باشند و حتی تا چند روز آینده نیز این امکان را به‌دست نیاورند. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید، باید یادآور شویم که نیازی به نگرانی نیست و مسلما با چند روز تاخیر، این به‌روزرسانی به تبلت شما نیز خواهد رسید.

1 در مورد “عرضه رسمی اندروید 5.1 برای نکسوس 10”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH