اپل بر روی آی‌پد جدید خود 4 اسپیکر قرار خواهد داد!

مدتی است که شایعاتی در خصوص آی‌پد جدید کمپانی اپل به گوش می‌رسد و روزانه نیز این اخبار تکمیل‌تر می‌شوند. چندی پیش شایعات حاکی از صفحه نمایش بزرگ‌تر از 12 اینچی بر روی آی‌پد پرو/پلاس (فعلا اسم این دستگاه جدید معلوم نیست) بودند و خبر امروز نیز در واقع تکمیل کننده همین خبر است که تصاویر رندری از این محصول به بیرون درز کرده و این تصاویر نیز حاکی از صفحه نمایش 12.9 اینچی یا بزرگ‌تر آن هستند.

ipad-render

در تصاویر منتشر شده می‌توان مکان 4 اسپیکر را مشاهده کرد که دو اسپیکر در بخش بالا و دو اسپیکر در بخش پایین دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر این مکان دوربین، دکمه خانه، دکمه افزایش و کاهش صدا و میکروفون دوم نیز در آن دیده می‌شود.

اگرچه فعلا اطلاعات دقیقی از آی‌پد جدید منتشر نشده است اما تقریبا انتظار داریم تا این محصول از پردازنده A8X به همراه 2 گیگابایت حافظه رم استفاده کند و امنیت کلی آن نیز از طریق سنسور اثر انگشت تامین شود. افزایش سایز صفحه نمایش نیز در این محصول باعث می‌شود که بتواند به رقابت با تبلت قدرتمند مایکروسافت با نام سرفیس پرو 3 بپردازد.

ipad-render-1

البته توجه داشته باشید که تا زمان معرفی رسمی این محصول زمان نسبتا زیادی باقی مانده است و به احتمال زیاد در این مدت اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

1 در مورد “اپل بر روی آی‌پد جدید خود 4 اسپیکر قرار خواهد داد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH