اپلیکینش‌های از پیش نصب شده در گلکسی S6 و گلکسی S6 اج قابل حذف شدن است!

تمامی اسمارت فون‌ها زمانی که وارد بازار می‌شوند دارای تعدادی اپلیکیشن پیش نصب شده هستند که خود کمپانی در حین ساخت بر روی دستگاه نصب می‌کند تا بلکه کاربرانش بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند اما در واقع این اقدام چندان هم مورد اسقبال نیست و کمتر کسی است که از این برنامه‌های پیش نصب شده استفاده کند و یکی از آن‌ها تبدیل به برنامه مورد استفاده و محبوب وی‌ شود.

samsung-pre-app-1

اغلب کاربران همیشه سعی می‌کنند تا این نوع برنامه‌ها را در یک پوشه‌ای قرار دهند تا در برابر دیدشان واقع نشود، زیراکه به هیچ وجه از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و امکان حذف آن‌ها نیز برایشان وجود ندارد و تنها کاربرانی که دستگاه خود را روت کرده‌اند می‌تواند این نوع برنامه‌های پیش فرض را حذف کنند.

samsung-pre-app

چندی پیش کمپانی سامسونگ پرچم‌داران جدید خود را با نام گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge معرفی کرد اما گویا سیاست این کمپانی در خصوص اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده تغییر کرده است و در این پرچم‌داران کاربر قادر است تا اپلیکیشن را غیر فعال و حذف کند و نیازی نیز برای روت کردن دستگاه وجود ندارد و هر کاربری می‌تواند این کار را به سادگی و همانند سایر اپلیکیشن‌ها انجام دهد.

این سیاست اقدامی جالب است که می‌تواند کاربران را از اپلیکینش‌های دست و پا گیر نجات دهد که شاید بهتر باشد سایر کمپانی‌ها نیز چنین اقدامی را انجام دهند. نظر شما در این خصوص چیست؟

2 در مورد “اپلیکینش‌های از پیش نصب شده در گلکسی S6 و گلکسی S6 اج قابل حذف شدن است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH