مشخصات گوشی هواوی P8 به بیرون درز کرد!

یکی از اکانت‌هایی که معمولا در توییتر پست‌هایی را در مورد آخرین گوشی‌های جدید و مهم کمپانی‌ها منتشر می‌کند اخیرا در پستی اطلاعاتی در مورد پرچمدار هواوی P8 عرضه کرده است. ما می‌دانیم که آحرین پرچمدار هواوی در 15 آوریل رونمایی خواهد شد و چند هفته بیشتر به این زمان باقی نمانده است.

به نظر می‌رسد اطلاعاتی که در این حساب کاربری توییتر منتشر شده از کارخانه‌های هواوی درز پیدا کرده است و شامل طراحی‌های شماتیک برای ساخت پیش نمونه‌ای از P8 می‌شود و این بدان معنی است که ممکن است تصاویر منتشر شده با گوشی اصلی تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

Huawei-Ascend-P8-Schemas

این طرح‌ها نشان می‌دهد که پرچمدار جدید هواوی دارای 144.9 میلی متر طول و 71.9 میلی متر عرض است و با ضخامتی 6.6 میلی متری ظرافت خاصی را نشان می‌دهد و این ابعاد تقریبا همانند گلکسی S6 هستند ولی P8 اندکی از گوشی سامسونگ نازک‌تر است. این گوشی از پرچمداران قبلی اندکی ضخیم‌تر شده و دارای ابعاد بزرگتری است که به P8 اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش 5.2 اینچی داشته باشد که نسبت به پرچمداران قبلی 0.2 اینچ بزرگتر است. این صفحه نمایش دارای کیفیت فول اچ‌دی است تا مصرف پردازشی کمتری داشته باشد و به عمر باتری P8 کمک کند. در پشت دستگاه تک دوربین این اسمارت فون قرار گرفته که انتظار می‌رود دارای سنسور 13 مگاپیکسلی باشد همچنین فلش دوگانه نیز شما را در امر عکس برداری در مکان‌های تاریک یاری خواهد کرد. نکته جالب، حضور یک مستطیل در پشت گوشی است که احتمالا مربوط به حسگر تشخیص اثر انگشت خواهد بود.

شایعات نشان می‌دهد که قلب تپنده‌ی P8 پردازنده‌ی 14 نانومتری ساخت هواوی یعنی Kirin 930 است، پردازنده‌ای 64 بیتی که به نظر می‌رسد از نظر قدرت پردازشی و حرارت ایجاد شده بین دو پردازنده‌ی اگزینوس و اسنپدراگون 810 قرار می‌گیرد، همچنین 3 گیگابایت حافظه رم نیز عملکرد پردازشی مناسبی را برای P8 تضمین می‌کند.

8 در مورد “مشخصات گوشی هواوی P8 به بیرون درز کرد!”

  1. اینایی که هواوی میخرن,, همونان که میرن ماشین SUV چینی می خرن با حجم موتور 1600 اونم تک دف جلو
    فاجعست 😐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH