اچ‌تی‌سی مشکل افزایش دمای شدید در وان M9 را برطرف کرد! اما به چه صورت؟

در طول هفته‌های گذشته کمپانی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی کرد که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به نسخه قبلی داشت اما از نظر سخت افزاری بهبود‌های زیادی یافته بود. در این نسخه سعی شده تا قدرت و عملکرد کلی دستگاه بهبود یابد و کاربر شاهد هیچ لگ و تاخیری در اجرا فرامین نباشد.

hot

اما گویا این افزایش قدرت چندان هم به دل این اسمارت فون خوش نیامده است. زیراکه در اجرای دستور‌های سنگین افزایش دمای شدیدی را تجربه می‌کند که این دما به 55.4 درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. اما این مشکل کمی از یک پرچم‌دار بعید بود ومی‌توانست کاربران و دوست داران این کمپانی را از خود دور کند که امروز اچ‌تی‌سی چاره‌ای برای آن اندیشید.

البته باید بگوییم که این افزایش دما تنها در زمانی انتفاق می‌افتد که دستگاه در سخت‌ترین شرایط پردازشی باشد و در حالت‌های عادی و سبک چنین مشکلی را نمی‌توانیم شاهد باشیم. زمانی که شما از دوربین استفاده کنید و یا در حال تست بنچمارک باشید چنین اتفاقی می‌افتد. اما حال اچ‌تی‌سی با انتشار یک به‌روز رسانی نهایت سعی خود را کرد تا این اتفاق ناخوش‌آیند را بهبود دهد و این در حالیست که محصول مذکور فعلا روانه بازار نشده است.

htc-one-m9-heat

اگرچه بعد از این به‌روز رسانی دیگر دمای دستگاه حتی در شرایط سنگین نیز بیش از حد افزایش نمی‌بابد اما اچ‌تی‌سی چگونه توانسته این مشکل را بهبود دهد؟ پاسخ این سوال چندان هم جالب نیست. زیراکه در این به‌روز رسانی میزان عملکرد کلی پردازنده کاهش پیدا می‌کند تا بلکه دمای کمتری را تولید نماید و کمتر تحت فشار قرار گیرد که این خود نیز می‌تواند وان M9 را در بنچمار‌ک‌ها به بدترین حالت سرکوب کند. البته اگرچه فعلا بنچمارک‌های جدید منتشر نشده است اما از همین ابتدا معلوم است که اسنپ دراگون 810 چندان هم یل بی‌رقیبی نیست.

3 در مورد “اچ‌تی‌سی مشکل افزایش دمای شدید در وان M9 را برطرف کرد! اما به چه صورت؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH