لوازم جانبی رسمی، زیبا و دوست داشتنی برای اچ‌تی‌سی وان M9

بعد از این که کمپانی اچ‌تی‌سی در ماه جاری پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی کرد تمام نگاه‌ها به سوی آن و قدرتش معطوف شد. در این میان برخی به طراحی تکراری آن اظهار ناخوشنودی کردند و برخی نیز شیفته قدرت سخت افزاری آن شده بودند.

همانند همیشه که در کنار پرچم‌داران برخی وسایل جانبی رسمی نیز معرفی می‌شود اچ‌تی‌سی نیز برای آخرین محصول خود چنین کاری را انجام داده و تصمیم دارد تا این لوازم جانبی را نیز در کنار وان M9 در سرتاسر جهان به‌فروش برساند. در این مقاله تصمیم داریم تا با این ابزار‌ها آشنا شویم و نگاه نزدیک‌تری داشته باشیم.

قاب DotView برای اچ‌تی‌سی وان M9

DotView-Case-for-the-HTC-One-M9

همانند نسل قبلی که کمپانی اچ‌تی‌سی یک قاب جالب را با نام دات‌ویو معرفی کرده بود تا هم از گوشی محافظت کند و کاربر نیز قادر به مشاهده صفحه نمایش باشد در وان M9 نیز شاهد این قاب هستیم که شکل و شمایل آن چندان تغییر نیافته و کاربر نیز می‌تواند صفحه نمایش و هشدار‌های آن را مشاهده کند. ناگفته نماند که کمپانی اچ‌تی‌سی برخی اپلیکیشن‌های کوچک را نیز برای این قاب در نظر گرفته تا استفاده از آن راحت‌تر باشد.

قاب DotView Ice

DotView-Ice-case-for-the-HTC-One-M9

این قاب محافظ نیز در واقع همان دات‌ویو است اما در این نوع بخش پشتی از پلاستیک شفاف پوشیده شده تا بدنه فلزی و زیبای گوشی شما نیز از طریق آن قابل مشاهده باشد. اگر چنین امکانی برای شما مهم است این قاب یکی از بهترین‌هاست.

قاب DecoStand

HTC-DecoStand-case

قاب DecoStand تنها بخش پشتی و کناره‌های راست و چپ دستگاه را می‌پوشاند و مقداری نیز از بالا و پایین گوشی پوشش داده می‌شود ولی صفحه کاملا در دسترس است. بخش پشتی این قاب دارای طرح‌های زیبایی است که بخش طرح‌دار آن امکان باز شدن را دارد تا حالت یک استند را شبیه سازی کند. ناگفته نماند که این قاب در طرح و رنگ‌های مختلف روانه بازار خواهد شد.

هدفون (ایرفون) Pro Studio

HTC-Pro-Studio-Earphones

کمپانی اچ‌تی‌سی در خصوص ایرفون‌های جدید وان M9 توضیحات زیادی نداده است ولی این ایرفون نیز زیبا و شکیل طراحی شده و بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم کیفیت مناسبی از صدا را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هدست Active

HTC-Active-Headset

این هدست زیبا در بخش پشتی خود آهنربا دارد که باعث می‌شود کاربر بتواند دو گوشی هدست را به یکدیگر متصل کند و علاوه بر این در برابر آب و گرد غبار نیز مقاوم است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که دنبال هدستی ضد آب برای اسمارت فون خود می‌گردند.

قاب محافظ Active

HTC-Active-Case

یکی از وسایل جانبی جالب برای اچ‌تی‌سی وان M9 قاب محافظ در برابر آب و گرد و غبار است که کاربران با نصب آن می‌توانند اسمارت فون گران قیمت خود را در برابر آب و گرد و غبار ایمن سازد و این قاب محافظ می‌تواند تا عمق 3 متری آب از دستگاه شما محافظت کند. علاوه بر این با استفاده از این قاب محافظ دستگاه شما در برابر ضربات نیز مقاومت می‌کند و می‌تواند تا افتادن از ارتفاع 2 متری را تحمل نماید.

با وسایل جانبی اچ‌تی‌سی وان M9 آشنا شدیم که تمامی آن‌ها جالب و دوست داشتی بودند و به احتمال زیاد با ورود این گوشی به ایران شاهد لوازم جانبی آن نیز در بازار‌های داخلی خواهیم بود. شما کدام یک را دوست دارید؟

4 در مورد “لوازم جانبی رسمی، زیبا و دوست داشتنی برای اچ‌تی‌سی وان M9”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH