تصویری از نسخه دو سیمکارته گلکسی S6‌ منتشر شد!

بالاخره بعد از مدت حدودا یک ماهه که سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S6 معرفی کرد اکنون کاربران می‌تواند این اسمارت فون خوش ساخت و قدرتمند را پیش خرید کنند و این امکان فعلا برای کاربران آمریکا و برخی اپراتور‌ها امکان پذیر است. البته گلکسی S6 و گلکسی S6 اج فعلا هیچ کدام به‌صورت رسمی وارد بازار نشده‌اند و تا فروش جهانی این محصول مدتی باقی مانده است.

galaxy-s6-dual-sim-China

اما با وجود اینکه پرچم‌دار جدید سامسونگ معرفی شده است اکنون دوباره شایعاتی در خصوص این اسمارت فون به گوش می‌رسد. سامسونگ در کنفرانس خبری خود تنها نسخه تک سیمکارته گلکسی S6 را معرفی کرد اما امروز از سوی کشور چین اخباری منتشر شده که نشان از نسخه دو سیمکارته این پرچم‌دار دارد. این منبع چینی به وب سایت the verge اعلام کرده است که این اسمارت فون دو سیمکارته در 31 مارس (11 فروردین) به‌صورت رسمی در کشور چین معرفی خواهد شد.

نسخه دو سیمکارته گلکسی S6 با شماره مدل SM-G9200 شناخته می‌شود که منبع چینی آن تصویری واضح را منتشر کرده که در آن وجود دو محل برای سیمکارت به‌خوبی دیده می‌شود. ویژگی‌های کلی این نسخه همانند گلکسی S6 عادی است و از اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی آن می‌توان به واتس‌اپ، Baidu، Paypal Wallet، FlipBoard، Taobao و… اشاره کرد.

نسخه دو سیمکارته گلکسی S6 از اندروید 5.0.2 استفاده می‌کند و اپراتور Netcom نیز وجود چنین نسخه‌ای را تایید کرده است. اسمارت فون‌های دو سیمکارته مزیت‌های زیادی دارند که در کشور ایران نیز با استقبال خوب کاربران مواجه هستند. انتظار می‌رود که گلکسی S6 و گلکسی S6 اج هر دو 10 آوریل (21 فروردین) به فروش جهانی برسند.

4 در مورد “تصویری از نسخه دو سیمکارته گلکسی S6‌ منتشر شد!”

  1. گوشی های خانواده S سامسونگ بنظر من خیلی چرتن!
    ظراحیشون اصلا خوب نیست برا همین مردم بیشتر به ایفون تمایل دارن چون ظاهر خوبی داره
    مردم این دوره زمونه بیشتر به ظاهر اهمیت میدن تا باطن! و متاسفانه این عقیده در انتخاب گوشی هم هست !! 🙁

    1. کلا گوشی های اندروید اصلا به درد نمیخورن
      مخوصا سامسونگ که داره خود کشی میکنه که هر روز
      یه گوشی چرتی به بازار بده اه…
      من شخصا فقط ios رو قبول دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH