هواوی دعوت نامه کنفرانس خبری خود را برای P8 ارسال کرد!

با وجود اینکه انتظار داشتیم کمپانی هواوی پرچم‌دار جدیدش را در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) معرفی کند اما این اتفاق نیافتاد ولی اکنون این غول چینی دعوت نامه‌های خود را ارسال کرده است که برای 15 آوریل (26 فروردین) تنظیم شده و مکان این کنفرانس خبری نیز شهر لندن خواهد بود.

انتظار می‌رود که در این کنفرانس خبری شاهد اسمارت فونی با صفحه نمایش 5.2 اینچی باشیم که از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند و به احتمال زیاد این محصول چیزی نخواهد بود جز هواوی P8 که پرچم‌دار جدید این شرکت نام خواهد گرفت.

huawei-london-600x430

تصویر این دعوت نامه یک علامت “بی‌نهایت” است که اگر کمی بچرخد تبدیل به عدد هشت می‌شود که به احتمال زیاد از نام هواوی P8 گرفته شده است و موضوع جالب در خصوص این دعوت نامه متن نوشته شده بر روی آن است که نوشته شده Infinitely various are the incidents in one man’s life به معنی “هر فردی در زندگی حوادث و اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کند” که اصلا مربوط به موضوع اسمارت فون جدید نیست اما هرچه که باشد کمپانی هواوی تاکنون اسمارت فون و پرچم‌داران بسیار خوبی را معرفی کرده است که با وجود اصالتی چینی توان رقابت با کمپانی‌های مطرح بازار را داشته‌اند.

هواوی در هر کدام از پرچم‌دارانش سعی کرده ظرافت دستگاه را حفظ کند و محصولی زیبا را روانه بازار سازد که انتظار می‌رود هواوی P8 نیز همانند برادرانش شکل و شمایلی زیبا داشته باشد. پس با استناد بر این دعوت نامه حدود سه هفته دیگر به‌صورت رسمی شاهد پرچم‌دار جدید هواوی خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از آن دارید؟

4 در مورد “هواوی دعوت نامه کنفرانس خبری خود را برای P8 ارسال کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH