تعمیر اچ‌تی‌سی وان M9 کاری است بسیار دشوار!

این احتمال برای هر وسیله‌ای وجود دارد که یک روزی خراب شود. اما به هیچ وجه خراب شدن به معنی پایان عمر یک دستگاه نیست و در اغلب موارد با تعمیر یک یا چند قطعه می‌توان دوباره آن را به زندگی بازگرداند. اچ‌تی‌سی نیز در این خصوص سرویسی را برای پرچم‌دار جدید خود با نام وان M9 در نظر گرفته است که Uh Oh نام دارد و در خدمات آن هر گوشی که در 12 ماه اول دچار مشکل شود تعویض خواهد شد.

اما این طرح تنها در 12 ماه اول کارساز است و هر گوشی تنها یک بار می‌تواند تعویض شود اما اگر شما مدت زمان زیادی از خرید وان M9تان گذشته باشد و دستگاه صدمه‌ای ببیند می‌بایست دست به دامان تعمیر کاران شوید. اما آیا تعمیر یک قطعه بر روی اچ‌تی‌سی وان M9 آسان است؟ متخصصان می‌گویند خیر!

HTC-ONE-M9

اخیرا یکی از سایت‌های خارجی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی را کالبد شکافی کرده است که در جریان آن متخصصان این امر می‌گویند با وجود اینکه باز کردن قاب پشتی بسیار آسان است اما تعویض صفحه نمایش کاری است بسیار دشوار. زیراکه بعد از بازکردن قاب پشتی می‌بایست پیچ‌ها و اتصالات را خارج کنید و سپس برد اصلی و باتری را از دستگاه خارج نمایید. اما بعد از این کار‌ها نیز دسترسی به صفحه نمایش امکان پذیر نیست و شما ابتدا می‌بایست کمی به دستگاه حرارت دهید تا چسب‌ها نرم شوند و سپس توسط یک وسیله خاص صفحه را خارج کنید.

در ویدیو 35 دقیقه زیر می‌توانید تمامی مراحل باز کردن اچ‌تی‌سی وان M9 را مشاهده نمایید:

البته چندی پیش نیز اخباری در خصوص گلکسی S6 و مشکل آن در تعمیر به‌گوش رسید و اکنون نیز دشواری تعمیر وان M9 جنجالی شده است. با این اوصاف اگر تصمیم دارید تا یکی از این دو پرچم‌دار را خریداری نمایید به شما توصیه می‌کنیم تا با احتیاط زیادی از گوشی خود استفاده کنید.

7 در مورد “تعمیر اچ‌تی‌سی وان M9 کاری است بسیار دشوار!”

  1. سلام ببخشیدمیخاستم بدونم آیا هارد یا آی سی گوشی اچ تی سی مدل وان ام9 پلاس موجودهست ؟خیلی لازم داریم اطلاعات خیلی ارزشمندی داخل گوشی دارم خیلی ضروریه

  2. سلام من این گوشی وان ام 9 رو دارم دوساله برد سوکت تغذیه خراب شده .تعمیرکار گفته اگه جواب نده دیگه اخرین مرحلش هارد گوشی میشه. تعمیر هاردگوشی هزینش چقدره میصرقه تعمیرش کنم یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید قیمت بدید مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH