چگونه در آی‌فون و آی‌پد صفحه نمایش را سیاه و سفید کنیم؟

کمپانی اپل در نسخه هشتم از سیستم عامل اختصاصی خود با نام iOS که برای اسمارت فون و تبلت‌ها ساخته شده است امکانات عجیب اما جالبی را قرار داده است که شاید برای افرادی جالب و خوش‌آیند باشد. یکی از این ویژگی‌های جدید امکان نمایش داده صفحه به‌صورت سیاه و سفید است که کاربران می‌توانند از طریق بخش تنظیمات آن را فعال نمایند که از آن پس تمامی بخش‌های صفحه نمایش به‌صورت سیاه و سفید نمایش داده می‌شود که شاید در برخی مواقع لازم شود (الکی میگه، هیچ جا لازم نمیشه!).

iphone-gray

اگر صفحه نمایش محصولات اپل از نوع آمولد بود در این صورت سیاه و سفید کردن صفحه نمایش می‌توانست تغییری در مصرف باتری دستگاه ایجاد کند و آن را کاهش دهد اما در محصولات اپل این چنین نیست و اغلب آن‌ها از صفحه نمایش‌های LCD استفاده می‌کنند که تغییر رنگ صفحه نمایش هیچ تغییری در مصرف باتری آن‌ها نخواهد داشت (البته از این روش می‌توانید برای ترساندن دوستانتان نیز استفاده کنید).

برای اینکه بتوانید صفحه نمایش دستگاه خود را سیاه و سقید کنید ابتدا در دستگاه اپلی خود وارد بخش تنظیمات شوید و سپس به قسمت عمومی یا General بروید.

Step-1

در این بخش وارد قسمت Accessibility شوید.

Step-2

حال در صفحه جدید می‌توانید گزینه Grayscale را مشاهده کنید. با فعال کردن آن صفحه نمایش شما سیاه و سفید خواهد شد.

Step-3

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کل تصاویر و صفحات به‌صورت سیاه و سفید نمایش داده خواهند شد و برای غیر فعال کردن آن نیز مراحل مذکور را دوباره طی کنید و در انتها گزینه Grayscale را غیر فعال نمایید.

Step-5

8 در مورد “چگونه در آی‌فون و آی‌پد صفحه نمایش را سیاه و سفید کنیم؟”

  1. خیلی خیلی ازتون ممنونم. آیپد من سیاه و سفید شده بود و من نمی دونستم چجوری دوباره برش گردونم

  2. سلام خیلی خیلی ممنونم واقعا عالی بود آیپد من سیاه و سفید شده بود و من نمی دونستم چطور باید به حالت اول برش گردونم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH